Gisteren hadden we in een kerk een concert van het koor waar ik geluidtechnicus bij ben.
Het opbouwen was een ware rampvanwege het constant op de neus zitten van de beheerder.
Op een gegeven moment werd zelfs zonder toestemming de stoppenkast opengemaakt van de licht jongen om te kijken of daarin alles correct was.
Tevens werd bij ons een verlangkabel afgekeurd vanwege het feit dat daar een wandcontact (4 punts) doos op zat... met een NETTE achterkant. Dus niet eentje die openlagof met plakband. Gewoon eentje die netjes achtergewerkt is.
Mag een beheerder van een pand dit verbieden? En wie kan mij meer vertellen hier over? Want ik stond echt verbouwereerd er van...
Verder hierbij wat foto's:

Helaas heb ik geen oplossing kunnen vinden voor het hengel probleem zoals eerder al eens is aangekaart bij een andere topic van musical Groep 8.
Wel hadden we nu een andere set geluid, namelijk de Actor set van HK.
Deze is mij erg goed bevallen.
Verder gebruik gemaakt van een draadloze handmic. van Senheiser uit de G2 serie.
Het licht werd gedaan door een goede kennis van me. Gebruik gemaakt van:
- 12 par long
- 8 pinspots
- 6 colorchancers
- 8 onbekende lampen voor mij voor frontlicht
- en een rookmachine
- 2soort van blinders
Het opbouwen was een ware rampvanwege het constant op de neus zitten van de beheerder.
Op een gegeven moment werd zelfs zonder toestemming de stoppenkast opengemaakt van de licht jongen om te kijken of daarin alles correct was.
Tevens werd bij ons een verlangkabel afgekeurd vanwege het feit dat daar een wandcontact (4 punts) doos op zat... met een NETTE achterkant. Dus niet eentje die openlagof met plakband. Gewoon eentje die netjes achtergewerkt is.
Mag een beheerder van een pand dit verbieden? En wie kan mij meer vertellen hier over? Want ik stond echt verbouwereerd er van...
Verder hierbij wat foto's:

Helaas heb ik geen oplossing kunnen vinden voor het hengel probleem zoals eerder al eens is aangekaart bij een andere topic van musical Groep 8.
Wel hadden we nu een andere set geluid, namelijk de Actor set van HK.
Deze is mij erg goed bevallen.
Verder gebruik gemaakt van een draadloze handmic. van Senheiser uit de G2 serie.
Het licht werd gedaan door een goede kennis van me. Gebruik gemaakt van:
- 12 par long
- 8 pinspots
- 6 colorchancers
- 8 onbekende lampen voor mij voor frontlicht
- en een rookmachine
- 2soort van blinders

(Dit is leuke truss voor in een autoshowroon of een winkeletalage, maar voor dit soort werk eigenlijk foute - maar wel goedkope - tr**p.[V]) 

Comment