Diploma Uitreikingen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pri_snl
    • May 2005
    • 35

citaatoor Rene: Pfuu.. Ik heb die avond alleen het licht verzorgt en gebouwt en afgebroken.
    Nou niet overdrijven he Rene, opgebouwd hebben we samen, en afgebroken heb jij helemaal niks.[]

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Ridderhof niet nee?!
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5429

Hallo pri snl,
        en misschien kun jij dan zeggen wat het eerder besproken 4-barretje dan weegt....?
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

Hmms ik schat zelf totaal gewicht van bar incl. scrollers een goede 30 kilo. misschien iets minder misschien iets meer. Ik weet overigens niet wat de haken eigenlijk aankunnen. Maar aangezien het in de verhuur zit ben ik er eigenlijk vnauit gegaan dat het wel goed zit [:I]
          Licht is altijd zwaar.

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door René.D

Hmms ik schat zelf totaal gewicht van bar incl. scrollers een goede 30 kilo. misschien iets minder misschien iets meer. Ik weet overigens niet wat de haken eigenlijk aankunnen. Maar aangezien het in de verhuur zit ben ik er eigenlijk vnauit gegaan dat het wel goed zit [:I]
            Over die haken hoef je je met 2x15 kilo echt niet druk te maken, echter zijn goeie safes wel belangrijk bij dit soort combi's. Wij hebben 2 6-bars powered, met multiPAR eraan... en die gaan altijd aan 3 safety's want zijn toch redelijk heavy.

Comment

• Thijsch
              • Feb 2005
              • 45

Mwaoh,, dit is gewoon meer "vriendenwerk". Geluid was inderdaad best veel maar niet hard. Omdat het een heele breede zaal was hebben we ook nog sidefills gebruikt (KMT monitors) en een delay van 6x bosespeakers. Het podium zelf deed het met 3 monitors. 1x voor de spreker en 2x vanuit de coulisen. De JBL centercluster kĂ¡n ook nog hebben meegedraait maar dat weet ik niet zeker.

Geluid heb ik dus totaaal geen verstand van
              jaja

Comment

• pri_snl
                • May 2005
                • 35

citaat:Rinus Bakker: Hallo pri snl,
                en misschien kun jij dan zeggen wat het eerder besproken 4-barretje dan weegt....?
                Ik denk rond de 25/30 kg., maar meer niet, dus wat rene zij klopt ongeveer wel

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Barretje; 4 kg, parren p.stuk 3kg (=12) scrollers p.stuk +- 8kg. = 32 +12 +4 = een dikke 45 kilo... Dat mogen deze haakjes zeker niet hebben...

Assumption is the mother of all fuckups...
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

8 kilo voor zo'n scroller [] volgens mij kun je dat rekenen als 3 kg, zo'n beetje net zo zwaar als zo'n lampje. Dat is dan 4+12+12=28 dat is dus ongeveer 30 kilo zoals gezegt.
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• pri_snl
                      • May 2005
                      • 35

Zware scrollers zouden dat zijn, 8 kilo.
                      Rene's berekening klopt heel aardig

Comment

• NIVA
                        • Apr 2004
                        • 62

Nou hier is dan de Noiseboy die op vakantie was ![]

Aangezien er een brede discussie is ontstaan over het gewicht van die balkjes hebben we ze speciaal voor jullie gewogen !
                        Resultaat: ruim 30 kg ! (is dus 15kg per haak, zoals (iCe) al zei!)

O ja, nog even over die tafel: Dat is inderdaad een Spirit LX7 (by Soundcraft) (24ch. versie) En die Behringer EQ's bevallen prima!

En René: Hierbij krijg je een 1ste cursus geluid aangeboden!
                        If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

Working...