Het is alweer een tijdje geleden maar eindelijk heb ik zin gehad om de foto's online te zetten[|)]. Jaarlijks een groots feest, de diploma uitreikingen. Wij voorzien 1 locatie van geluid, 2 locatie's van licht.
Het geluid en een deel licht ging naar school voor de uitreikingsceremonie en het andere deel licht ging naar "Het Ridderhof" waar het galabal plaatsvond. Hier speelde gedurende avond de band Santa Rosa.
Hieronder wat foto's.

De FOH, later netjes en strak afgerokt. Laptop was eigenlijk alleen voor wat muziek tijdens het bouwen en daar stond mijn lichtplan op wat ik niet kon printen[:I]

De nodige geluids apparatuur.

En de dimmer (verderop nog zo een) met daar bovenop een scrollervoeding.

1 van de 2 botexen met scrollers.

Met licht wordt elk jaar weer het thema regenboog uitgelicht. Op deze blokken stonden alle namen van geslaagde (3x of meer) Tevens werdt het gebruikt als spreekersstoel.

KMT geluidsset

De entree

Het Galabal
Mer foto's http://www.soundnlight.nl/foto_pagin...diploma_05.htm
Materiaal
Licht
School:
2x fourbar ETC's (botexen)
3x grondpar met filter
8x scrollers
2x pinspot
2x truss 3m
1x acl set (voor gangpad[:I])
2x ELC dimmer
1x MA 24/6
1x ZR22
2x profiel voor spreker
17x divers pc's en fresnell's
Ridderhof:
2x 5m truss
4x Futurelight PHS250
2x fourbar ETC (zaallicht)
2x manfrotto
-x nodige rigging
1x GMA Ultra Light
1x ELC Dimmer
De band kwam aan met verschilende Macjes (250 en 300)
Geluid
School:
Hopelijk kun je dat zien vanaf foto's want dat weet ik niet exact!
Als mensen dat graag willen weten, kan het wel naa gevraagt worden.
Commentaar is welkom. Mocht het negatief zijn zouden we ook graag weten hoe het wel beter kan.
Eenigste blunder (waarvan wij weten dat we) die (we) gemaakt hebben is het ACL setje om het gangpad uit te lichten maar we konden zo 1..2..3.. geen andere mooie oplossing bedenken (profieltje konden we niet kwijt) Het gaf uiteindelijk toch wel een mooi effect.
Het geluid en een deel licht ging naar school voor de uitreikingsceremonie en het andere deel licht ging naar "Het Ridderhof" waar het galabal plaatsvond. Hier speelde gedurende avond de band Santa Rosa.
Hieronder wat foto's.

De FOH, later netjes en strak afgerokt. Laptop was eigenlijk alleen voor wat muziek tijdens het bouwen en daar stond mijn lichtplan op wat ik niet kon printen[:I]

De nodige geluids apparatuur.

En de dimmer (verderop nog zo een) met daar bovenop een scrollervoeding.

1 van de 2 botexen met scrollers.

Met licht wordt elk jaar weer het thema regenboog uitgelicht. Op deze blokken stonden alle namen van geslaagde (3x of meer) Tevens werdt het gebruikt als spreekersstoel.

KMT geluidsset

De entree

Het Galabal
Mer foto's http://www.soundnlight.nl/foto_pagin...diploma_05.htm
Materiaal
Licht
School:
2x fourbar ETC's (botexen)
3x grondpar met filter
8x scrollers
2x pinspot
2x truss 3m
1x acl set (voor gangpad[:I])
2x ELC dimmer
1x MA 24/6
1x ZR22
2x profiel voor spreker
17x divers pc's en fresnell's
Ridderhof:
2x 5m truss
4x Futurelight PHS250
2x fourbar ETC (zaallicht)
2x manfrotto
-x nodige rigging
1x GMA Ultra Light
1x ELC Dimmer
De band kwam aan met verschilende Macjes (250 en 300)
Geluid
School:
Hopelijk kun je dat zien vanaf foto's want dat weet ik niet exact!
Als mensen dat graag willen weten, kan het wel naa gevraagt worden.
Commentaar is welkom. Mocht het negatief zijn zouden we ook graag weten hoe het wel beter kan.
Eenigste blunder (waarvan wij weten dat we) die (we) gemaakt hebben is het ACL setje om het gangpad uit te lichten maar we konden zo 1..2..3.. geen andere mooie oplossing bedenken (profieltje konden we niet kwijt) Het gaf uiteindelijk toch wel een mooi effect.

(of hoe schrijf je dat [:I])
. Jongen van het geluid is geloof ik ff op vakantie. Daarna zou je wel antwoord kunnen krijgen. Mocht het belangrijke informatie zijn voor kun je ook mailen (zie site)
.
Comment