DJ Booth - Pinksteren 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

DJ Booth - Pinksteren 2005

Hallo Heb met pinksteren een kleine produktie gedaan.

DJ's waren Franky Duxx - Sven van Vuuren en Dazzle.

Heb alleen een Dj booth geplaatst met extra geluid.

Materiaal lijst :

1* Dj booth truss met traanplaat
    2* Moodlight
    2* Technics 1200 MKII
    2* PioneerCDJ1000
    1* Allen Heath Xone 62
    1* Monitor-set CR1 ( 2* 15" coax )
    1* Versterker rack van Alto met 1* M2400 en EQ215
    2* Geluids-set CR2 ( 4* X10 met 4* sub dubbel 15 )
    2* Versterker-rack van Alto met 2* M2400 - XO23 - EQ215
    1* Circel 3M vierkant
    7* LEDtube
    4* Winnerscan

Dj booth werd doorgelust naar geluid van zaal. Licht werd doorgelust met Lightjockey van Martin die aanwezig was in zaal.

Hier wat enkele foto's :

• soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

mooie dj booth hoe heb je de ledtubes wasgemaakt aan je trusje??? t-raps????

edit: vraag is aangepast i.v.m domme vraag
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• MC Party
      • Sep 2003
      • 481

Frits dit is een topic om foto;s te laten zien.

Meubel ziet er strak uit met die ledtubes.

Hoe bevallen de Alto amps? Speakers zijn ook van Alto neem ik aan?
      Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

http://img37.echo.cx/img37/2566/djset7mn.jpg

Ze hebben het allemaal ECHT niet door he, die DJ's

Ziet dr' wel hartstikke netjes uit. Alleen valt de lichtopbrengst van de 2 led-panelen me wat tegen, je ziet ze bijna niet? Of komt dat door de flits oid?
        Creating shows beyond Imagination

Comment

• Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

Speakers zijn niet van Alto.

Speakers zijn zelfbouw ( X10 van rog Mogale ) 1 set met de P-audio componenten en 1 set met 18sound erin. Moet toegeven dat er met 18Sound toch een stukje meer rendement aanwezig was ! Subs zijn kopies van APG met Beyma 15K200. Set gaat retestrak !

De M2400 versterkers zijn goede AMPS, maar dat is mijn mening. Presteren goed en geven voldoende vermogen.

Ga binnenkort die nieuwe amps proberen.

De Moodlights vallen minder op door de flits ( achterwand is traanplaat )

Geen een dj weet hoe je moet draaien ....... Maar die Xone 62 blijft loep zuiver klinken ook met alle leds aan ........ ( leve A&H )

Tubes zitten met tyrips vast.

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

Halloa!

Is dit niet de Q-nation in breda?
            hangt er tegenwoordig al wat licht in die tent, waren mee van de eerste met krypton's in breda, maar twee kryptons en 4 fourbarren was daar toch wat weinig naar mijn mening :-)

En verder; franky dux en rode ledjes...da's synoniem hoor in zijn stijl een goede DJ..maar al het geluidsmateriaal loopt gevaar bij hem in de buurt... bij stuivezand lukt het zelfs om op een netjes gelimitte set een PHL luidspreker stuk te draaien, die als vervanger diende voor een stuk of 8 B&C's die daar ook al naar de luidsprekerhemel zijn gedraaid....alles in het rood en sneuvelen doet het blijkt wel

Comment

• Poelmans
              • Feb 2004
              • 804

ja wat wil je ook.. Je mengpaneel gaat op den duur clippen! én als je dan een limiter staan hebt dan gaat zo je RMS waarde de hoogte in...

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

yep Qnation Breda.

Hangen op dit moment 8 scans van JB Systems ( jaja je leest het goed van JB SYSTEMS )

Geluid is uitgebreidt met 4* glijbanen en 4 toppen ( jawel ) Vibe12 van JB Systems.

iedere X komt er wel wat bij.

Het is een groeiende discotheek en voor Breda toch een hele aparte.....zeker qua muziekstijl

Comment

• Rookie
                  • Nov 2004
                  • 104

Mooie booth, Ja die dj's toch altijd tof zo'n mannen die vinden dat rode led's op een mengpaneel mooi zijn. Maarja je komt er zo wel genoeg tegen. Ma het ziet der allemaal knap uit!

Grtzz
                  Er is altijd iets wat je kan bij leren

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

Hier wat fotootjes van Q-nation in Breda :

Zaal is uitgebreid met 4* glijbvanen en 4* Vibe12

8* Winner scan.

DjBooth heeft nu 2* CDJ1000 en DJM500 mixer

Verder zijn er nog plannen om nog meer winners te plaatsen en wings ( hangen nu 2 op proef ) voor meer effect moet je er wel een stuk of 8 ophangen

Elke maand wordt er wel wat bijgeplaatst.

Het is een groeiende disco met een goede muziekkeus ( de enige in Breda ) hardstyle - hardcore - jump - retro

Tent heeft een goede toekomst zeker als de nachtvergunningen doorgaan in Breda.

Breda is nog niet echt klaar voor dit soort tenten maar wel vraag voor omdat de meeste jeugd richting Belgie gaan ( Highstreet - BBC - illusion - la rocca - versuz )

Comment

• PHsound
                      • Mar 2002
                      • 190

hey mephisto,

Tja de Qnation in breda :s beetje teveel klein grut he jammer genoeg!

de muziek stylen zijn allen goed als Franky Drugs draait (zo noemen de jongeren hem anders onthouden ze het niet)

ik ben al blij dat ze die Bose uit de tent hebben geflikkerd wandt dat was helemaal belabbert!

Het ziet er nu al een stuk beter uit en het bij brengen van spullen is ook goed dat houd de tent vernieuwend voor zover dat kan natuurlijk

Maar ik denk dat het helaas nooit echt gaat Concureren met highstreet, The Site, BBC....

Maar voor breda een TOP tent!

Werk je daar zelf of doe je daar alleen het geluid/licht weg zetten op evenementen?

Comment

• Banned
                        Banned
                        • Dec 2003
                        • 951

tis zeker voor bredase normen een toptent. Het is ook niet de bedoeling o op de bbc - highstreet te gaan lijken of worden daaarvoor is nederland te achterlijk voor ......

Maar voor Breda zeker een goede aanwinst op dit gebied eigenlijk de eerste ................

Het is een leuke stap maar Breda is er niet klaar voor ( zelfs met tiesto trek je in breda geen volle zalen )

Je kunt wel een megatent bouwen in die ruimte en in een keer het duurste van het duurste erin pompen maar wat bereik je daarmee ??

Als het niets wordt is het weggegooid geld en op deze manier hebben de klanten toch een gevoel dat er achter de schermen veel wordt gedaan.Elke maand wordt er geinvesteerd in bepaalde dingen. Langzaam laten groeien iedere X een beetje meer.

Ik doe daar het licht en geluid ( sinds kort ) eerst door iemand anders gedaan. Nu is het al een hele verbetering tis nog niet helemaal top maar zeker een vooruitgang.

eerst hingen er alleen 2 kryptons en waren hiermee een van de eerste in Breda op zich een mooie lamp maar persoonlijk houd ik niet van movingheads, Zeker niet voor de stijl de ze daar draaien ( vind ze te langzaam ) Daarvoor was mijn keus op scans gevallen.

Mijn keus is gevallen op de winner omdat ie voor zijn prijs goed zijn werk doet ! voor het geld van 2 kryptons kun je heel wat winners neerhangen heb je meer licht en veel meer effect ................

Veel mensen kijken neer op JB maar ik vind het uit ervaring dat ze de laatste tijd hele goede produkten op de markt brengen.

Zo ook de Vibes van JB heb daar op dit moment 4 stuks hangen als plaatsvervanger van die Bose 802 en dat is al een hele verbetering ( ook volgens de meeste mensen die daar komen ) en het laag vervangen door 4 glijbanen. Resultaat is zeer verrassend.

mag best wel zeggen dat het een van de weinige tenten zijn in Breda waar het geluid niet slecht is ! Het kan altijd beter !

Er wordt veel hardhouse - hardcore en jump gedraaid en de Vibes zijn nog steeds niet kapot ........ draait al zeker een maand of 4.

Maar goed, Het leuke van deze klus is dat er iedere X wordt geinvesteerd in licht en geluid.

Waarmee ik toch aantoon dat je met een betaalbare prijs iets kan bereiken.

Ik lach veel horeca in breda uit die voor kapitalen aan geluid hebben en toch niet zo'n sound hebben als in de Qnation.

Citaat R.den ridder :

En verder; franky dux en rode ledjes...da's synoniem hoor in zijn stijl een goede DJ..maar al het geluidsmateriaal loopt gevaar bij hem in de buurt... bij stuivezand lukt het zelfs om op een netjes gelimitte set een PHL luidspreker stuk te draaien, die als vervanger diende voor een stuk of 8 B&C's die daar ook al naar de luidsprekerhemel zijn gedraaid....alles in het rood en sneuvelen doet het blijkt wel

Reactie :

Dan is er toch iets mis met die installatie daar .....

Franky draait alvanaf het begin in Breda en zelfs de Vibes doen het nog steeds .............

Comment

• PHsound
                          • Mar 2002
                          • 190

Gewoon met een hamer bij onze geliefde vriend blijven staan en zolang ie int rood gaat zo hard mogenlijk meppen!

Comment

• Banned
                            Banned
                            • Dec 2003
                            • 951

Niet nodig hoor ........... Als hij echt zo draait dat de speakers in Stuyvezand ervan kapot gaan, begrijp ik niet dat het hier in Breda nog steeds geen schade is ........

MSS goede afstelling ??

Set staat op max te spelen en met pieken net in de clip dus in theorie moet dat geen probleem geven wat ook al blijkt de laatste 5 maanden ......

Comment

• R. den Ridder
                              • Sep 2000
                              • 1500

aha....hier zijn we er dus: met pieken net in de clip....op de tafel neem ik aan? als ik bij stuif eens kijk lijkt het of de vu-meters niets anders aan kunnen dan gewoon aan, dus rood, roder, roodst...en zo'n signaal vinden maar weinig amps, dus automatisch de speakers, leuk :-). verder geen waardeoordeel hoor...frank is op zijn gebied een van de betere van brabant.

Groet,
                              Ralph

Comment

Working...