DJ Booth - Pinksteren 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

mengpaneel staat bij elke dj ver open of roder dan rood maar op de eindset ( die ook volledig gebruikt wordt ) knipperen ook de rode lampjes hoor. Is in mijn ogen vrij normaal hoor maar de clip brand niet continue.

Wat je ook neerzet in een club of op een feest bij een dj kan het nooit hard genoeg gaan.

Comment

• Carl
      • Nov 2000
      • 907

Als de DJtafel clipt, en de rest, pa tafel-crossover-eindversterkers niet, krijgen je speakers toch dezelfde vervorming te verwerken, en worden dus door die jongetjes zonder oortjes verpest. Geeft niks, het is toch maar van een ander......
      Misschien een goed stapeltje van die ouwe Peavey zooi als DJ monitor neerzetten, dat klinkt door de altijd aanwezige vervorming alsof het veel harder staat dan het werkelijk is.
      De meeste DJ's worden niet door enige kennis of besef gehinderd begrijp ik.
      Ik ben blij dat ik er nooit mee te maken heb, en probeer dat uit alle macht ook zo te houden.

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

ja ok een goede molnitor doet ook veel het liefst een die harder gaat dan het zaalgeluid.

Vervorming ligt ook aan de mixer Een dateq klink redelijk goed op zijn max - een pioneer kun je beter niet gebruiken als je een goede geluidskwaliteit wilt en wil je een goede kwaliteit hebben is het meestal niet te betalen ....

Heb zelf wat X-ones en ben daar erg tevreden over goede klank en geen vervorming.

Ook goede tafels zijn natuurlijk Rane en Formula Sound maar nogmaals de prijs is gewoon hoog.

vervorming heb je altijd bij dj-werk

Comment

Working...