Gisteren examenstunt gehad. Het idee was het festival-gevoel creeren op het schoolterrein. Waren 3 podia:
- Aula: R&B/Hiphop/Rap/Breakdance live optredens, en breakdance-les aan de docenten
- Klein buitenveld: DJ met dance-muziek
- Mainstage op het sportveld: 2 live-bands in Rock 'n' Roll en gewone rock-stijl.
Ik was verantwoordelijk voor de complete technische realisatie van het evenement. Daarvoor heb ik lichtontwerp gedaan voor de aula (renders), en dat vervolgens voor het grootste deel eergisteren gebouwd samen met een collega.
Belangrijkste was voor mij de Mainstage, waar ik de bandjes mixte, en ook het ontwerp en bouwwerk voor deed.
Foto's van de Mainstage:

Alle foto's
Wat er stond:
- Podium 6m bij 3,5m bij 1,1m
- Teveel om op te noemen aan bekabeling, microfoons, DI's, etc.
- 6 meter truss op 2 wind-ups, met 3 fourbarren par-56 en een zwarte backdrop
- Martin Pro 2000 roker
- LSC Maxim lichttafel, waarvan wel 1 kanaal werd gebruikt (Pro-2000)
- Botex/Showtec DC-4P voor de parren (Mooi blauw is niet lelijk!)
- Geluidsset met 4 subs en 2 toppen (subs zelfbouw, toppen Community XLT)
- Amps: 2xDap-P2000, 1 per 2 subs, en V3000 op de XLT's, IMG-Stageline crossover
- 2x Behringer actieve speaker als monitor
- MX3282A mengtafel (Mijn nieuwe speelgoed )
- CDJ-100
- En alles wat ik ben vergeten.
Materiaal deels ingehuurd/gesponsord bij/door een collega-bedrijf, deels van mezelf, en deels van school. Foto's van de aula hoop ik z.s.m. te krijgen, daarvan is het licht behoorlijk mooi geworden. Die zal ik in een nieuwe post plaatsen, met daarbij een apparatuurlijstje.
- Aula: R&B/Hiphop/Rap/Breakdance live optredens, en breakdance-les aan de docenten
- Klein buitenveld: DJ met dance-muziek
- Mainstage op het sportveld: 2 live-bands in Rock 'n' Roll en gewone rock-stijl.
Ik was verantwoordelijk voor de complete technische realisatie van het evenement. Daarvoor heb ik lichtontwerp gedaan voor de aula (renders), en dat vervolgens voor het grootste deel eergisteren gebouwd samen met een collega.
Belangrijkste was voor mij de Mainstage, waar ik de bandjes mixte, en ook het ontwerp en bouwwerk voor deed.
Foto's van de Mainstage:
Alle foto's
Wat er stond:
- Podium 6m bij 3,5m bij 1,1m
- Teveel om op te noemen aan bekabeling, microfoons, DI's, etc.
- 6 meter truss op 2 wind-ups, met 3 fourbarren par-56 en een zwarte backdrop
- Martin Pro 2000 roker
- LSC Maxim lichttafel, waarvan wel 1 kanaal werd gebruikt (Pro-2000)
- Botex/Showtec DC-4P voor de parren (Mooi blauw is niet lelijk!)
- Geluidsset met 4 subs en 2 toppen (subs zelfbouw, toppen Community XLT)
- Amps: 2xDap-P2000, 1 per 2 subs, en V3000 op de XLT's, IMG-Stageline crossover
- 2x Behringer actieve speaker als monitor
- MX3282A mengtafel (Mijn nieuwe speelgoed )
- CDJ-100
- En alles wat ik ben vergeten.
Materiaal deels ingehuurd/gesponsord bij/door een collega-bedrijf, deels van mezelf, en deels van school. Foto's van de aula hoop ik z.s.m. te krijgen, daarvan is het licht behoorlijk mooi geworden. Die zal ik in een nieuwe post plaatsen, met daarbij een apparatuurlijstje.

Ik had het over de P2000 van Electro Voice, jij ook?

Comment