Dat gevoel had ik dus ook een beetje van die mini line aray, als je achter in de zaal stond leek het net of het geluid veel dichterbij was.Verder vond ik de balans laag midden hoog niet helemaal lekker, het klopte gewoon niet helemaal.Vind het rx systeem in de olifanten zaal stukken beter klinken.Groeten Arjan
De open dag van Electric Audio @ de Rai 14 Maart
Collapse
X
-
Ik ben ook op de beurs geweest samen met nog wat collega's. Heb nog met een van jullie ff gesproken (jongen achter de avo). Moet zeggen dat het lichtsetje er erg leuk uit zag hoor!! Zo'n wit achterdoek geeft natuurlijk ook een enorm mooi effect! Was ook wel onder de indruk van Rock4, wat is dat gave muziek!! Ga ik zeker een keertje een cd'tje van zoeken of keer naar de theatertoer. De line array van Ev waar gebruik van werd gemaakt klonk ook gewoon erg lekker. Heb me alleen wel laten vertellen dat zoiets eigenlijk geen echt line array systeem is omdat het niet aan alle juiste criteria voldoet. Mah goed, daar bemoei ik me verder niet mee want daarvoor heb ik er zelf te weinig verstand van.
Verder was ik ook wel erg onder de indruk van de helix seminar, eerst zouden we er niet heen gaan maar achteraf toch geen spijt van, was erg interresant! Sja en verder was ut natuurlijk vooral kwijlen op al de tafeltjes die er lagen. [
] Maar zeker ook m'n complimenten aan BTV!!!
Comment
-
Beste Arjan,citaat:Geplaatst door arie
Hoi ik heb gisteren in Dieka het nieuwe xlc systeem van ev gehoord.Klonk beter dan het oude mtl4 systeem.Maar of je voor dit soort toepassingen nu voor een mini line arry moet kiezen(6 kasten per kant!vind dat persoonlijk nogal overdreven)het kan ook met "gewone systemen", heb je minder kasten nodig, is dus financieel ook aantrekkelijker.groeten arjan
We hebben bij Dieka in die bewuste zaal (Crossway) al jaren de wens uitgesproken om het geluid eens goed aan te pakken.
Het MT 4 systeem was 9 jaar oud en was aan vervanging toe. De eigenaar had een eisenpakket op tafel gelegd waar alleen een line array systeem de oplossing was volgens de kenners. (ik niet want ik ben maar een lichtboer).
We hebben testen gedaan en dit systeem kwam als beste uit de bus. We hebben al meer dan 20 jaar EV systemen bij Dieka dus de keuze was gauw gemaakt.
We zijn de komende weken nog wel bezig om de fijn afstelling bij te schaven maar dat laat ik aan de kenners over.
Prijs was degelijk van belang, het kan wel een zeer goed lopende zaak zijn maar geld uitgeven voor een audio systeem doe je niet elk jaar dusss doe het dan wel goed.
Overigens complimenten voor Pascal van Electric Audio voor de goede service.------------------------------------------------
Without colour, there is no perception
------------------------------------------------
MvG
Gerrit Schottert
ControlluxComment
-
Erg verstandig...lampenboer met geluid gaat nog steeds niet samen....citaat:We zijn de komende weken nog wel bezig om de fijn afstelling bij te schaven maar dat laat ik aan de kenners over
Wel kan een geluidsboer, licht uit de speakers krijgen...met wat geluk..
Ook ik was natuurlijk in A'dam, by the way...Dat Rock4 was erg goed...Alleen mijn smaak is geen EV, helaas...Maarrrr....Klark en midas dan weer wel...
nog iemand munten hebben? Van die dag??..
Zijn te koop...voor weinig..
Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
oeee wapperlampjes

lichtfritsen kijken aleem maar naar lampjesde groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
Even een korte reactie voor Dave. Alle EV line-array systemen zijn volledige line-array systemen die aan alle natuurkundige criteria voldoen om als line-array bestempeld te worden en dusdanig ook hun werk doen. Ik wil degene die beweert dat het geen volwaardig line-array is graag alle aspecten van line-array uitleggen. Het belangrijkste is de wave-guide. Er zijn inderdaad systemen in de markt die niet voorzien zijn van een correcte wave-guide en zich toch als line-array in de markt zetten. Per definitie zijn niet alle speakers in verticale lijn line-array.Comment
-
Ben er van de weekend weer geweest, en had het idee dat het systeem nu wat opener klonk dan de zaterdag ervoor.Dit kan overgens ook te maken hebben gehad dat ik nu op andere plekken in de zaal heb staan luisteren dan de vorige keer, ik had wel het idee dat er aan geschroefd was iniedergeval.groeten ArjanComment
-
wat hing er kwa licht,
3 x Mmac 250 + met 3 gobo's erin (KLARKTEKNIK)(EV)(MIDAS)
12x Mmac 300
4 x Mscan 918
1 x Cracker
1 x Avolites pearl 2004
bak front licht van het theater zelf
wit achterdoek van het theater zelf (filmscherm)
doe mij maar EV OLE OLEComment

Comment