De open dag van Electric Audio @ de Rai 14 Maart

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yvobtv
    • May 2002
    • 272

De open dag van Electric Audio @ de Rai 14 Maart

wie waren er geweest en wat vonden jullie ervan?
    Wij (BTV) deden de technische kant van het geheel (beamers, belichting en Rock-4.

alvast bedankt.
    en kom maar op AJB met je uitgesproken mening over kleur combinaties
    (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

Toen ik de uitnodiging las dacht ik nog daar moet ik even langs, maar vergeten.
    Ziet er goed uit...
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• badboyscrew
      • Aug 2000
      • 304

Ben er ook nog effe geweest, de koffie was goed en de collega's gezellig.

P.s. tip kwamen van een klusje af uit de jaarbeurs met de vracht wagen, stonden wel mooi voor de deur vriendelijk zwaaien werkt bij de rai dus ook
      groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Ben er ook geweest, was een leuke dag, vooral de uitleg over MIDAS Digital was leuk en boeiend.
        Verder echt meer een eens-kijken-of-we-nog-wat-kunnen-aansmeren dag, maar zeker wel leuk.
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• dabassman
          • May 2003
          • 172

Rock-4 is echt vet heb een keer de show gezien in ons theatertje. IS dit trouwens de standaard licht set die ze meenemen voor de volgende show?? Die over queen?
          Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• yvobtv
            • May 2002
            • 272

dank dank, en ja koffie was zeker niet verkeerd.
            maarre @ dabassman: nee dan gaat er een hele bak lichr mee, dit was meer een setupje om de boel een beetje aan te kleuren zeg maar, met de queen show zal het er anders aan toe gaan. zijn er nog mensen die op of aanmerkingen hebben over het XLD of het 153 systeem?

groetjes
            (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Heey Yvob,

Ziet er netjes uit hoor ! Door iets overbelichte foto is het " mengen" van de kleuren op de horizon moeilijk in te schatten, maar plaatjes die wel goed zichtbaar zijn, zien er verzorgd uit !

grtz. AJB
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• arie
                • Feb 2003
                • 550

Hoi ik heb gisteren in Dieka het nieuwe xlc systeem van ev gehoord.Klonk beter dan het oude mtl4 systeem.Maar of je voor dit soort toepassingen nu voor een mini line arry moet kiezen(6 kasten per kant!vind dat persoonlijk nogal overdreven)het kan ook met "gewone systemen", heb je minder kasten nodig, is dus financieel ook aantrekkelijker.groeten arjan

Comment

• Prins
                  • Apr 2003
                  • 98

Tja, ze vonden het geluid bij Dieka niet goed genoeg klinken, gooien een berg geld op tafel en schaffen wat anders aan. Financieel aantrekkelijk is daar niet echt het probleem denk ik.

Comment

• meyerfreak
                    • Mar 2004
                    • 142

Ik was die dag ook met een aantal collega's van de partij, was erg gezellig.. Vooral 'Big Mick' (FOH engineer Metallica) was erg gezellig om mee te ouwehoeren.
                    Zelf vond ik de presentatie over de KT helix en Midas digital erg boeiend....

ff een 'big mick' quote: ''I don't read any fucking manuals, I just keep pressing those buttons until something happens!! ''
                    ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• Rieske
                      • Aug 2002
                      • 544

citaat:Geplaatst door meyerfreak

''I don't read any fucking manuals, I just keep pressing those buttons until something happens!! ''
                      Is dat eigenlijk niet stiekem wat we allemaal zelf ook doen

Heerlijk recht-door-zee hoe Mick zijn presentatie gaf; geen interessant gelul maar gewoon duidelijke eerlijk taal. Een soundengineer naar mijn hart !
                      Life is what you make it

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

ik schrok ff van die gele driehoeken in de corners....

Comment

• Harmen
                          • Sep 2003
                          • 379

citaat:Geplaatst door **************

ik schrok ff van die gele driehoeken in de corners....
                          Nederland verdient beter [)]

Comment

• thyzerrr
                            • Nov 2004
                            • 92

Presentatie over Midas digital was inderdaad smullen. Wel nog erg vaag allemaal.

T.
                            *die met t lange haar en zn rooie jas*

Comment

• SPS
                              • Mar 2004
                              • 1662

Ook geweest samen met een bus vol collega's vanuit Eindhoven.
                              (Geregeld door de neef van de paashaas ahumm)
                              Inderdaad leuke causerie van Big Mick
                              Wel vaag nog hoor Midas Digital. En een next step ten opzichte van de Digico tafels? We wachten af...

Opvallend vond ik wel, dat velen het nieuwe "normale" systeem (ben even de typenummers kwijt ) lekkerder vonden klinken dan de nieuwe mini linearray.

Het mini array gaf mij het gevoel, dat het geluid dichter bij mij als luisteraar 'stond' dan dat de performance op het podium was.
                              Daardoor heb ik moeite om het gebeuren op het podium te "plaatsen".
                              Herkent iemand dit gevoel/ waarneming??

Ben benieuwd....[8D]

Paul
                              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...