Dance Vibez

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Dance Vibez

Enkele foto's van Dance Vibez, 2 oktober 2004, Zele

Wat hing er:
    - Mijn laser (die groene dingen) met als grap de Stealth Laser (is te zien op de derde foto op de borstkas van de persoon rechtsonder)
    - 2x Martin Mac 500 met koppig gedrag
    - 1x Martin Wizzard met eigenzinnig gedrag (shutter ging niet volledig open)
    - 8x PAR 64 500W
    - Martin Detonator strobo
    - JB Falcon (werkte gewoon wél de hele avond perfect!)
    - Velleman Washlight 250W MSD
    - Twee 4 kanaals chasers aan 2 statieven aan weerszijden van de DJ met telkens 4 PAR56 (die cyaan bijvoorbeeld op de DJ) en op diezelfde statieven nog twee effectjes allemaal zijbelichting op de DJ.
    - MAC500's op Miniscan 12 sturing, PAR's op Dalton, Wash op preprogram, Wizzard en Falcon op auto/muziek, Detonator op eigen controller maar heeft nooit gewerkt (dit lijkt hier wel de hall of shame voor Martin!).

Wat stond er:
    - veel volk

Wat lag er:
    - een hoop kabels
    - en na afloop: een hoop lege bekertjes

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Lekkere lage DJ Booth.. DJ zal wel pijn in ze rug hebben gehad de dag er na [)]

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

werkt dat nog een beetje, zo'n 802 als mooiniethoor?
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Wat is jouw eigen laser (die grote) dan, Laserguy?
        Wordt wel nieuwsgierig...

En wat voor koppig gedrag vertoonde de MAC500's?

Ziet er verder erg netjes uit! [8D]

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

@iko:
          het was mijn rug niet[}] ik had lekker een stoel genomen en een leuk plaatsje uitgekozen met maximaal uitzicht
          @sparky:
          ja dat lukt met die 802's maar na een paar uurtjes en DJ Bountyhunter gaven ze het op (zekering doorgeblazen en de geluidsman had geen reserve bij... werden dan vervangen door EV SX300 1x). Ik had mijn eigen monitor bij maar die heb ik niet veel hoeven te gebruiken. Ik heb achteraf gehoord dat de speakers met nieuwe zekeringen terug perfect werkten.
          @jurjen:
          Mijn laser is nog steeds de Medialas PowerVX 1 Watt met gemodificeerde koeling.
          MAC probleem: Ik had voor het gemak en de symmetrie gevraagd de twee mac's op hetzelfde adres te zetten maar op een ervan de pan te inverteren. Tijdens het programmeren bleef plots ene gewoon stilstaan. Niets hielp. Reset gegeven vanop de console: de nog werkende gaat in reset maar de ander blijft staan. Na harde reset (kabel eruit) ging alles terug goed tot de party ongeveer een uur bezig was: dezelfde MAC bleef weer hangen maar toch nog even verder gedaan zonder er iets aan te doen... een kwartier later: de andere stopt er ook mee. Dus nu bij allebei de MAC's een harde reset en dan bleven ze werken tot kort voor het einde toen weer dezelfde MAC niet meer meedeed en stil bleef staan. We hebben het toen maar zo gelaten. Men heeft mij gezegd dat men de MAC's eens ging laten nakijken.
          citaat:Ziet er verder erg netjes uit!
          Gelukkig had jouw smilie een donkere bril op en heb ik toch wel de kabels niet echt in beeld genomen...
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• NiTRO
            • Sep 2002
            • 677

Ziet er allemaal goed uit, ook een leuke animatie. Alleen idd die DJ Booth, hoe vaak heb ik al rugpijn gehad
            van een te lage Booth.

cheers erc

Comment

• driesmees
              • Apr 2003
              • 1076

Is al dat materiaal van jou guy?
              ik wist niet dat je al zo veel had?
              2 jaar geleden was het toch wat minder hé
              Het is wel een MArtin Atomic, de detonator is de controller ervoor.
              Heb je bij ddream gehuurd?
              [CENTER] [/CENTER]

Comment

• lemmy
                • Mar 2004
                • 7

Met welke soft of controller stuur jij je laser?
                Wij hebben Pangolin 2000, maar dat beest (foto3) heb ik nog nergens gezien in onze soft.

Comment

• driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

Als ik me niet vergis ook met pangolin, tenzij hij sporadisch is overgestapt op MAMBA

Edit: het is mamBa in plaats van mama
                  [CENTER] [/CENTER]

Comment

• laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

@lemmy: toch wel hoor: Zit in een of andere bijgeleverde animatie.
                    @Dries: Het geluid kwam van D-DREAM en dat was natuurlijk in orde.
                    De monitors en brug en licht (behalve de wash vooraan) kwamen van een andere firma en de lasertoestanden en de wash vooraan waren van mij.

Comment

• driesmees
                      • Apr 2003
                      • 1076

Bij welk bedrijf als ik vragen mag? waarom heb je bewust voor het andere bedrijf gekozen?

Groetjes,
                      Dries

PS: ik zal je morgen wel eens bellen...
                      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• ralph
                        Banned
                        • Aug 2000
                        • 2649

Lijkt mij inderdaad meer iets voor een mail of bellertje dan op een forum beste Dries...

Comment

• driesmees
                          • Apr 2003
                          • 1076

...Het bellen was voor wat anders hoor,
                          ik heb al 2 weken 22 meter multikabel besteld bij guy zoalng ik het voor de vakantie heb is het geen probkeem voor me...
                          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• lemmy
                            • Mar 2004
                            • 7

Nog niet tegengekomen..
                            er zitten er dan ook zoveel in[8)]

citaat:Geplaatst door laserguy

@lemmy: toch wel hoor: Zit in een of andere bijgeleverde animatie.

Comment

Working...