Enkele foto's van Dance Vibez, 2 oktober 2004, Zele

Wat hing er:
- Mijn laser (die groene dingen) met als grap de Stealth Laser (is te zien op de derde foto op de borstkas van de persoon rechtsonder)
- 2x Martin Mac 500 met koppig gedrag
- 1x Martin Wizzard met eigenzinnig gedrag (shutter ging niet volledig open)
- 8x PAR 64 500W
- Martin Detonator strobo
- JB Falcon (werkte gewoon wél de hele avond perfect!)
- Velleman Washlight 250W MSD
- Twee 4 kanaals chasers aan 2 statieven aan weerszijden van de DJ met telkens 4 PAR56 (die cyaan bijvoorbeeld op de DJ) en op diezelfde statieven nog twee effectjes allemaal zijbelichting op de DJ.
- MAC500's op Miniscan 12 sturing, PAR's op Dalton, Wash op preprogram, Wizzard en Falcon op auto/muziek, Detonator op eigen controller maar heeft nooit gewerkt (dit lijkt hier wel de hall of shame voor Martin!).
Wat stond er:
- veel volk
Wat lag er:
- een hoop kabels
- en na afloop: een hoop lege bekertjes

Wat hing er:
- Mijn laser (die groene dingen) met als grap de Stealth Laser (is te zien op de derde foto op de borstkas van de persoon rechtsonder)
- 2x Martin Mac 500 met koppig gedrag
- 1x Martin Wizzard met eigenzinnig gedrag (shutter ging niet volledig open)
- 8x PAR 64 500W
- Martin Detonator strobo
- JB Falcon (werkte gewoon wél de hele avond perfect!)
- Velleman Washlight 250W MSD
- Twee 4 kanaals chasers aan 2 statieven aan weerszijden van de DJ met telkens 4 PAR56 (die cyaan bijvoorbeeld op de DJ) en op diezelfde statieven nog twee effectjes allemaal zijbelichting op de DJ.
- MAC500's op Miniscan 12 sturing, PAR's op Dalton, Wash op preprogram, Wizzard en Falcon op auto/muziek, Detonator op eigen controller maar heeft nooit gewerkt (dit lijkt hier wel de hall of shame voor Martin!).
Wat stond er:
- veel volk
Wat lag er:
- een hoop kabels
- en na afloop: een hoop lege bekertjes

)]

] ik had lekker een stoel genomen en een leuk plaatsje uitgekozen met maximaal uitzicht

Comment