Sorry hoor, maar wat een ophef over een "rockfestival"....[V] Ik zie enkel een 6de rangs boerenkar met een 5-tal praxis-vrijwilligers, die een onogelijk geheel hebben gecreerd... Geen licht, geen sfeer; absolute 0 voor uitstraling...
Gesprek vergunning / subsidie
Collapse
X
-
Als je de moeite had genomen om het hele verhaal te lezen had je ook gezien waarom het uiteindelijk zo is geworden en niet zoals het origineel bedoeld was!!
Er werd mij gevraagd om ondanks dit toch foto's te plaatsen, dit doe ik, beetje commentaar vind ik absoluut niet erg maar als je gaat afzeiken alleen om het afzeiken dan vind ik dat een beetje jammer.
Qua licht was er inderdaad niets behalve 2 fressnell spotjes met een rood en een blauw filter, dit was alleen om het licht.
Geen sfeer? Kijk eens goed hoe die mensen zich vermaken op die foto's, ik ben het absoluut met je eens dat er qua licht geen sfeer is gecreerd maar dat gaat ook lastig, als je geen licht hebt.
Met krachten van water in wind is in eerste instantie geen rekening gehouden, dat klopt.
Echter het heeft tijdens het opbouwen windkracht 4-5 met gemak doorstaan zonder ook maar een minuscuul probleempje.
Hoe het met regen zou zijn geweest zou ik eerlijk gezegd niet weten, er zaten zeilen om eventueel een paar druppeltjes op te vangen zodat we genoeg tijd hadden om spullen af te dekken of veilig te stellen mocht het harder gaan regenen.
Natuurlijk is dit niet professioneel en dat snap ik ook best.
Als je een klein stukje terug leest kan je ook zien dat het de bedoeling was om eerst een oplegger met schuifzeil te regelen, ik hoop dat iedereen het er mee eens is dat dat wel gewoon goed was geweest.
Deze was ook gewoon geregeld maar omdat we ineens de datum moesten verschuiven kon dit niet meer geregeld worden en is deze kar een dag van te voren geregeld.
Als die oplegger er geweest was, was er misschien nog niets aan apparatuur maar dan hadden we dit niet hoeven hobby bobben, ik heb met nadruk gewaarschuwt voor het houtje touwtje werk.
Ik ben er natuurlijk ook niet tevreden over hoe het uiteindelijk geworden is maar het was nou eenmaal niet anders en ik ben opzich al tevreden dat het uiteindelijk toch door kon gaan.
Als je had willen weten hoe de sfeer was had je even langs moeten komen of je moet volgend jaar eens komen kijken.We're ready to party, are you?Comment
-
Die mensen hebben zich vast vermaakt (vraag alleen niet wat voor mensen...)... Maar kijk nou eens naar de uitstraling; waarom niet gewoon netjes ?!?! Constructie timmeren ? prima...Neem dan zwart zeil, maak dit netjes en strak vast, ga niet lopen kliederen op je latjes, of schilder ze helemaal zwart, maak een gesloten kooi van hout; incl. propere toneelopening... Dan dat bord; WALGELIJK !
Typisch gevalletje wansmaak, en dat heeft niets te maken met budget. Natuurlijk is er niets mis met een gezellig festival, maar di's mee een rijdende boomhut, voorzien van een weiland vol tuig...[:I][B)]If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Wat voor mensen, ja welk soort dit is ben ik zelf ook niet helemaal over uit, maarja ik was er ook alleen om een beetje overal te helpen en het geluid te regelen voor zover dat er was.
Zwart zeil heb ik ook genoemd maar was niet zo snel te krijgen, we hebben dit bij de Karwei kunnen regelen, er was verder geen vervoer dus alles moest zo dichtbij mogelijk.
Lopen kliederen op latjes? Er is verder niets gespoten behalve die 2 palen die midden op het podium staan, dit is op het laatste moment nog even gedaan met verf dat over was van dat bord. Over dat bord gesproken, het is ook niet mijn smaak maar over smaak valt niet te twisten zeggen ze toch wel eens..?
Wansmaak, ach ja, ik noem het meer behelpen, het ging in dit geval niet echt om uiterlijk.
Ik vind dit nog redelijk voor een dag tijd, bedenk dat wel!
Overdekte trailer? Naar mijn weten zijn alle opleggers overdekt, hoogstens heb je wel eens schuifdak maar ik denk dat we het zelfde bedoelen, we hadden er dus allang eentje met schuifzeil geregeld, dus dat de zijkant normaal openkan, maar omdat het verplaatst moest worden kon dit niet.
Dat was ons plan van het begin af aan (december 2003), natuurlijk zag dat er stukken beter uit maar nogmaals ik was allang blij dat we dit nog een dag vantevoren voor elkaar kregen.
Het nummer van suus, ik wou dat ik die had [:P]
We're ready to party, are you?Comment
Comment