Hoi Regelaar,
Wat je zo oppert klinkt zeker als een goed idee! Ik zou dan ook graag is een afspraak met je willen maken om eens te verkennen wat de mogelijkheden zijn. Zou je me even een mailtje willen sturen met je contactgegevens: info apendinges evenementenveilig.nl? Bedankt!
Inmiddels ben ik tussen de bedrijven door lekker aan het schrijven geslagen, waarbij ik inmiddels aan de 45 pagina's zit
Maar ik denk dat ik het grootste deel nu compleet heb. Dit is in grote lijnen de inhoudsopgave:
- Voorwoord
- Verantwoordelijkheid/ risico’s
- Vrijhouden terrein
- Vluchtwegen en nooduitgangen
-Kabels
- Transparanten en noodverlichting
- Inrichting
___- Algemeen
___- Decors
___- Stoelen
- Brandblusmiddelen
___- Soorten & maten
___- Open vuur
- Elektra
___-Zekeringen
___- Kabels
___- Aggregaten
- Rigging
___- Regelgeving
___- Opleidingen
___- Trekkenwand
- Ergonomie
- Persoonlijke veiligheid
- Bedrijfshulpverlening
- RI&E
(Moet nog een beetje aan geschoven en gerommeld worden, maar de basis is er!) Ben ik naar jullie mening zeer essentiƫle dingen vergeten, of zitten er totaal oninteressante onderwerpen in?
Wat je zo oppert klinkt zeker als een goed idee! Ik zou dan ook graag is een afspraak met je willen maken om eens te verkennen wat de mogelijkheden zijn. Zou je me even een mailtje willen sturen met je contactgegevens: info apendinges evenementenveilig.nl? Bedankt!
Inmiddels ben ik tussen de bedrijven door lekker aan het schrijven geslagen, waarbij ik inmiddels aan de 45 pagina's zit
Maar ik denk dat ik het grootste deel nu compleet heb. Dit is in grote lijnen de inhoudsopgave:- Voorwoord
- Verantwoordelijkheid/ risico’s
- Vrijhouden terrein
- Vluchtwegen en nooduitgangen
-Kabels
- Transparanten en noodverlichting
- Inrichting
___- Algemeen
___- Decors
___- Stoelen
- Brandblusmiddelen
___- Soorten & maten
___- Open vuur
- Elektra
___-Zekeringen
___- Kabels
___- Aggregaten
- Rigging
___- Regelgeving
___- Opleidingen
___- Trekkenwand
- Ergonomie
- Persoonlijke veiligheid
- Bedrijfshulpverlening
- RI&E
(Moet nog een beetje aan geschoven en gerommeld worden, maar de basis is er!) Ben ik naar jullie mening zeer essentiƫle dingen vergeten, of zitten er totaal oninteressante onderwerpen in?

VCA: dit heb ik verwerkt in het hoofdstuk 'persoonlijke veiligheid'. Het verschil tussen indoor en outdoor-evenementen behandel ik niet hoofdstuksgewijs, om de reden dat er zeer veel raakvlakken zijn tussen indoor en outdoor evenementen. Daarom zijn er per onderwerp opmerkingen gemaakt welke regels voor welk object van toepassing zijn.

Comment