Zoekt een Stage plek in Zuidholland

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Toan_08

Zoekt een Stage plek in Zuidholland

hallo

ik heet Toan mai en ik ben 15 jaar. en ik zit op het Groene Hart Leerpark 3e Jaars.

Ik ben opzoek naar een goeie plek waar ik kan stage lopen.
    ik ben erg leergierig en erg gemotiveerd. Ik wil later dan ook een geluids technicus worden.

ik ben wel een beetje bekend met licht en geluid,
    ik hielp vroeger toen ik 12 was mijn vader met zijn eigen band.
    sinds dien ben ik echt van helemaal gek speakers/versterkers/mengpanelen noem het maar op.
    u ziet al dat ik erg enthousiast ben, omdat ik al een tijdje bezig ben met het vinden van een leuke maar vooral een goeie plek
    om stage te lopen.

Ik woon in Alphen aan den rijn, en zoek een dus een plek Rond alphen aan den rijn. ( Leiden, den haag etc.)

Met vriendelijke groet,

Toan Mai.
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Ik zou het omdraaien: gewoon bellen naar de bedrijven. Dit levert meer op.
    Er zijn genoeg bedrijven in die regio, genoeg om een hele middag voor achter de telefoon te zitten.

Om je op weg te helpen: Avec en Bourgonje zijn grote spelers met Den Haag als uitvalsbasis.

Comment

• rolanddeg
      • Nov 2004
      • 337

Ik had pas een klus in Castellum, daar zag het ook zwart van de stagaires... Skyline verhuur heeft dacht ik ook wat stage plekken. Gouden Gids oid doet wonderen!

Comment

• Caspero
        • Oct 2006
        • 65

Zeg jij alpen aan de rijn, zeg ik bel skyline vanmiddag nog zit lekker in je eigen stad en zijn prima gasten!

Comment

• geenstijl21
          • Jan 2008
          • 462

Probeer het eens bij Jelmer - AED. Ervaring opdoen in het magazijn is een goede basis.
          "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• kewa
            • Nov 2005
            • 43

Hey Toan,

Ik gok zomaar dat ik je ken (ooit bij je zus Kim in de klas gezeten als ik mij niet vergis). Mocht je nog steeds zoekende zijn, in 'Het Kasteel' zoekt men ook nog altijd technici: ervaren, dan wel beginnend.

Mail: mag in je profiel ivm spam
            Last edited by moderator; 13-08-09, 23:18. Reason: mod: mailadres verwijderd

Comment

• Toan_08

Sorry dat ik niet kon reageren, omdat ik een paar dagen ging camperen.
              Ik ga morgen skyline bellen of ze nog plaats hebben. want 4 maanden geleden had ik hun ook gebeld, maar toen hadden ze geen plaats meer.

mijn 2e optie, was purple haze in Woerden. dus die ga ik morgen ook bellen en vragen of het mag.

Ik had al 2 keer een Email gestuurd naar Het Kasteel. Maar jammer genoeg, geen reactie terug gekregen.

Comment

• kewa
                • Nov 2005
                • 43

Originally posted by Toan_08
                Sorry dat ik niet kon reageren, omdat ik een paar dagen ging camperen.
                Ik ga morgen skyline bellen of ze nog plaats hebben. want 4 maanden geleden had ik hun ook gebeld, maar toen hadden ze geen plaats meer.

mijn 2e optie, was purple haze in Woerden. dus die ga ik morgen ook bellen en vragen of het mag.

Ik had al 2 keer een Email gestuurd naar Het Kasteel. Maar jammer genoeg, geen reactie terug gekregen.
                dat is niet zo netjes, zal ze erop aanspreken.

Mocht je nog steeds geinteresseerd zijn, stuur dan alles naar erikdw [ @ ] hetkasteel [dot] nl. Dan zorg ik er zelf voor dat het bij de goede personen terecht komt.

Excuus mod, maar mijn gebruikersinstellingen scherm wil niet laden waardoor ik mijn emailadres niet kan toevoegen. Kijk er later deze week even naar.
                Last edited by kewa; 17-08-09, 09:59.

Comment

• Toan_08

Mailtje gestuurd naar je kewa
                  Last edited by Guest; 17-08-09, 14:01.

Comment

Working...