Planning / resource software

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Ter info even een update...

Systeem is er alsvolgt uit komen te zien:

- Webbased applicatie welke draait op Apache, PHP5 en PostgreSQL 8.1 (IE6.0 of FF1.5 vereist)
    - Op het moment mogelijkheden tot invoeren/bewerken/verwijderen van klussen, plannen van personeel en vervoer. Magazijn mogelijkheden staan op de todo-lijst, maar worden in een later stadium ook ingevoerd
    - Gebruikers op verschillende niveau's, op dit moment beperkt tot beheer/personeel/alleen lezen, maar verder uit te breiden naar wens
    - Applicatie genereerd XML overzichten waardoor het uiterlijk volledig vrijstaat. Er is dus ruimte voor verschillende looks/templates
    - Verschillende overzichten worden afgesloten wanneer ze door een beheerder in gebruik zijn. Worden weer vrijgegeven na opslaan van de gegevens of een time-out van de gebruiker.
    - Overzicht van klussen wordt ook als RSS feed aangeboden. Personeel kan dus hun persoonlijke feed invoegen in een RSS reader om zo op de hoogte te blijven van de klussen waarop je ingeroosterd bent

Door het webbased karakter is het systeem dus globaal beschikbaar en hoeft er, buiten een up-to-date browser, niets voor geinstalleerd te worden.

Er wordt nog gewerkt aan uitbreiding van de features om aan de wensen van de opdrachtgever te voldoen. Wanneer er voldoende vraag naar is wil ik wat zaken configureerbaar gaan maken, waardoor het geheel ook bruikbaar wordt voor anderen, dat hangt dus voornamelijk van jullie af. Mocht het zover komen dat er genoeg vraag is; dan ga ik een commerciele versie maken die tegen kleine vergoeding te gebruiken is.

Wanneer de meeste todo's zijn afgewerkt zal ik hier nog een definitieve features-lijst neerzetten.

Comment

• Robin.vd.Have
      • Nov 2005
      • 165

klinkt erg goed. Ben benieuwd. Ga je hier ook echt een daadwerkelijk werkende demo o.i.d. van maken ?

succes nog

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Een demo kan altijd... ik heb de devel versie lokaal draaien, daar kan ik wel een keer een demo gebruiker op aanmaken. Roep wel weer als het zover is.

Comment

• esound
          • Oct 2004
          • 193

ik ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet.

Comment

• whitenoise
            • Jan 2007
            • 2

Het is zo te zien 2001 sinds het laatste bericht omtrend deze software. Dit pakket lijkt me ideaal omdat het via het web voor meerdere mensen toegankelijk is. Ik neem aan dat deze software nu goed te gebruiken is?
            Is er misschien een demo versie beschikbaar zodat ik kan kijken of dit product aan mijn wensen voldoet?
            En wat kost deze software?

Comment

• feestmuziek
              • Nov 2006
              • 48

@ whitenoise, het is niet sinds 2001 maar 2006. Een jaar geleden dus.
              Ik moet zeggen dat ik deze topic nu voor het eerst lees. Ik ben er zeker ook wel benieuwd naar.
              Klinkt als een mooi en overzichtelijk stukje software.

Gr Pieter

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

is er nog iets bekend over deze software? is het gemaakt of heeft iemand toevallig een nieuw programma gemaakt. wat niet te veel kost.

gr bas
                groetjes,
                Bas

Comment

Working...