Oke (hoofd)mod,
We gaan dus weer BOT (doen)[?]
Volgens mij ging het nog steeds over te laat komen, en een voor AJB (mod) en mij bekend voorbeeld hiervan. En de eventuele gevolgen..
Trouwens.. zoals al meerdere malen gezegd in deze topic;
Welke malloot komt er nu zo erg te laat dat een collega bedrijf is gebeld en die vervolgens ook al aan het bouwen is voordat jij nog kan gaan beginnen??????
[?] Dan moet je toch wel heeeeeel erg TE LAAT zijn..
Ik heb dit persoonlijk nog nooit meegemaakt. En zal het waarschijnlijk ook nooit meemaken. Want wij vertrekken altijd op tijd. En die niet op tijd bij het afgesproken vertrekpunt is heeft pech! en zal dan ook zelf voor vervangend vervoer moeten zorgen om alsnog op tijd op lokatie te zijn.
Gr
Bart
We gaan dus weer BOT (doen)[?]

Volgens mij ging het nog steeds over te laat komen, en een voor AJB (mod) en mij bekend voorbeeld hiervan. En de eventuele gevolgen..
Trouwens.. zoals al meerdere malen gezegd in deze topic;
Welke malloot komt er nu zo erg te laat dat een collega bedrijf is gebeld en die vervolgens ook al aan het bouwen is voordat jij nog kan gaan beginnen??????
[?] Dan moet je toch wel heeeeeel erg TE LAAT zijn..Ik heb dit persoonlijk nog nooit meegemaakt. En zal het waarschijnlijk ook nooit meemaken. Want wij vertrekken altijd op tijd. En die niet op tijd bij het afgesproken vertrekpunt is heeft pech! en zal dan ook zelf voor vervangend vervoer moeten zorgen om alsnog op tijd op lokatie te zijn.
Gr
Bart

Comment