Goeie keuze DJ set?????

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • - -Niels- -
    • Aug 2003
    • 253

Ik denk dat je met de Behringer Eurolive B1520 een verstandige keuze maakt... Kan je later altijd nog sparen voor een subwoofer dr onder...
    En ja; voor 300 euro klaar is ook meegenomen toch?

Comment

• xsystems
      • Jun 2004
      • 72

zou idd ook voor behringer gaan. Staat zoals je wellicht gelezen heb toch iets hoger aangeprezen dan "skytronic" (lees "zeus") produckten. Scheelt je idd ook de nodige knaken, kan je speakerstatieven er gelijk bijkopen.
      ...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...

Comment

• dj bobo
        • May 2003
        • 155

ff om op iets terug te komen. Mp3's draaien op je computer kan wel degelijk handig zijn mits je een goed programma gebruikt. Ik heb vroeger een dubbele budget cd speler gehad. ik was hier erg ontevreden over dus zocht naar andere opties. ik kwam toen uit bij bpm studio. voor het geld waarvoor ik mijn cd speler heb verpats heb ik bpm gekocht. de geluidskwaliteit is inderdaad iets minder, maar daar hoor ik zelf niet veel van, en het publiek hoort het niet, voordelen zijn, dat je legale muziek kunt downloaden en dat dan ook nog legaal draaien (het blijft immers op je comp staan), verder heb je dus een makkelijke database, een hele precieze pitch control, nadeel is echter dat je pc iets groter is dan een cd speler, maar zelfs die kun je, als je geld hebt, inwisselen voor een laptop.

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

Ja, BPM Studio is inderdaad één van de betere MP3-spelers. Zeker als je het programma gebruikt i.c.m. de 19" hardware-controller, is het een best goede vervanging voor de doorsnee cd-speler.

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Geluidswaliteit iets minder van BPM Studio?
            Als je gewoon je eigen cd's koopt en ript op een hoge bitrate dan zal je echt vrijwel geen verschil horen, een beetje geluidskaart kost ook maar 100-150 euro voor een simpele, erg goedkoop dus.
            Ik gebruik het ook maar draai toch het meeste met mijn cmx-3000, soms heb je echter wel eens dat je een nummer wilt draaien wat je even zo snel niet kunt vinden en dan heb je die echt binnen 2 tellen. Ik zit nou ook echt te twijfelen om de controller erbij aan te schaffen want alleen dat programma is wel geinig en handig maar mixen kan je er niet mee, tenminste ik ben op een bedieningspaneel veel sneller dan dat ik eerst de muis erheen moet manouvreren.
            Ik heb het gewoon op een laptopje erbij zodat het ook echt geen ruimte in neemt, nu maar eens kijken naar een controller.
            Ik zou het overigens niet een van de betere willen noemen, alhoewel er veel te verbeteren is ben ik nog niets beters tegen gekomen.
            We're ready to party, are you?

Comment

Working...