Verschillen in PARs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

citaat:Geplaatst door Friso Stubbe

wijde en smalle bundel ligt aan het soort lamp, niet de parcan! MFL geeft een smallere bundel dan een WFL lamp. een korte par56 kan max 300 watt in, een lange par56 500 watt omdat deze de warmte beter kan afvoeren.
    Ja hoooooor daar zut dus wel degelijk verschil in
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• dj ThunderXplosion
      • Apr 2004
      • 82

Ik zou ook voor de zwarte PAR's kiezen.

De meeste scans zijn zwart, en ik heb nog nooit een chrome moving head gezien, nooit chrome, proffensionele boxen, nooit chrome meubels, nooit chrome lampjes (backlight), ...

Kan nog zo wel even doorgaan maar dit zijn de belangrijkste.

Stijn, alias DJ ThunderXplosion

Comment

• dj ThunderXplosion
        • Apr 2004
        • 82

Chrome kabels zijn ook niet te vergeten

Comment

• aron
          • Jun 2004
          • 27

citaat:Geplaatst door dj ThunderXplosion

Ik zou ook voor de zwarte PAR's kiezen.

De meeste scans zijn zwart, en ik heb nog nooit een chrome moving head gezien, nooit chrome, proffensionele boxen, nooit chrome meubels, nooit chrome lampjes (backlight), ...

Kan nog zo wel even doorgaan maar dit zijn de belangrijkste.

Stijn, alias DJ ThunderXplosion
          Ik zag laatst bij top of de pops chrome heads!!!
          Geen echt chrome, maar plastic gespoten uiteraard, dat maakt het er alleen nog maar mooier op.

Er betsaan trouwens geen chrome par-cans, deze zijn allemaal vervaardigt van aluminium. En ik heb dan weer geen problemen met aluminium ( behalve bij par-cans )

Comment

• Michel_G
            • Dec 2003
            • 376

citaat:Geplaatst door EL DJ

citaat:
            en voor de krasjes hebben we spuitbussen

Zorg dan maar dat die verf tegen de hitte kan!
            Ooit gehoord van zwarte, hittebestendige verf ??? (heb hier als het goed is nog een spuitbusje staan, spul is tot 600 of tot 800 graden bestand)
            Is weer terug !

Comment

• -Aart-
              • Jul 2001
              • 801

In zwarte hittebestendige verf heb je overigens ook betere en mindere soorten is mij gebleken.

De (dure) Hammerite-versie is meer bedoeld voor echt hete kachelpijpen enzo, is dof matzwart en beschadigd snel. Die is niet zo geschikt voor parretjes.
              Heb er nu (als ik het mij goed herinner) de Flexa-versie er op gespoten en dat houd prima, zijdeglans zwart [8D]
              Was toch goedkoper en gemakkelijker dan de parren inruilen, hoewel het nog best een klus is.

Comment

• Michel_G
                • Dec 2003
                • 376

de zwarte hitte bestendige verf die ik hier heb staan, hangt een beetje tussen mat en zijdeglans in. Voordeel van deze (moet nog even nakijken welke het ook al weer is) is dat hij absoluut krasvast is. Maar inderdaad die van flexa is ook goed. Idd beter dan parretjes moeten verkopen
                Is weer terug !

Comment

Working...