School zegt gewoon dat ik steeds meer dingen voor hun moet doen om die voldoende op die presentatie te halen.. Ze zitten me eigenlijks een beetje te gebruiken zodat ze goedkoop zijn, daarom is het een heel vaag verhaal.
Presentatie Eind-Examen
Collapse
X
-
-
Heel vaag indeed. De school wil dat je meer inhuurt zodat het goedkoper wordt???? k volg t ff niet...citaat:Geplaatst door Christiaan Visser
School zegt gewoon dat ik steeds meer dingen voor hun moet doen om die voldoende op die presentatie te halen.. Ze zitten me eigenlijks een beetje te gebruiken zodat ze goedkoop zijn, daarom is het een heel vaag verhaal.Comment
-
Het is volgens mij gewoon zo dat als ik al die spullen goedkoop lever dat ik mijn punten dan wel krijg, terwijl ik er veel liever over uitleg:S
Sorry Voor alle vage dingen in deze topic, kan er zelf nu niet meer zoveel aan doen als school zo begint.Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
Wat je kunt doen is van onderwerp veranderen...
Niets staat je in de weg om een ander onderwerp te kiezen waar je:
1. Wel iets vanaf weet
2. een presentatie over kunt houden zonder dat je eerst een hele middag aan het slepen/bouwen en proggen bent
3. waar je dus makkelijker een leuk aantal punten mee scoort
Laat die school lekker de hik krijgen met zn modeshow!
Comment
-
1: Daar heb je wel gelijk in.
2:voor het slepen en bouwen heb je concierges
Dat puntje 3 van jou wil ik even op verder gaan.
Volgens mij is dit 10x zo gemakkelijk wat ze nu van mij vragen dan wanneer ik er 3 uren over moet gaat praten en een heel werkstuk op paier van maken, iets wat nu niet hoeft.
En ik mag niet meer van onderwerp veranderen.Comment
-
OKé, dan krijgen we nu eerst wat ten opfrissing,
Christiaan visser is mijn broertje en ik heb hem op dit forum gezet om hem verder te laten helpen. Hij krijgt het spul ook van mij voor die presentatie.
maar soms dan staat mijn account nog op Scan Head en dan gaat hij weer op het forum naar zijn topic en antwoord hij via mijn naam.
Misschien had ik het wel even mogen vermelden.Comment
-
Heeft iemand nog tips voor mij? Ben er al een hele tijd mee bezig geweest...
Ik kan wel een platte grond van de school op internet plaatsen zodat jullie een beter beeld hebben + de apparatuur die ik ervoor heb.
Krachtstroom is aanwezig: 63A/29810watt volgens de tekeningen op school.
+ nog 2 schone groepen 16A.
Plattegrond School:
Stroom Tekening:
Geluid:
2x Bass Montabo 300 Watt RMS.
2x Top RCF 300 Watt RMS.
2x Dynacord 300 Watt RMS
1x Allen & Health 6-kanaals Mengpaneel
1x Sehnheiser Draadloze / Microfoon.
2x Pioneer Cd-speler
1x Laptop
Licht:
4x DMX Lichtbalk met dimmers Max Belastbaar 3700 Watt/16 Amp
4x Aluminium Dimmerbalk Max Belastbaar 3700 Watt/16 Amp
4x Martin MX-1 250 Watt
4x Showtec Tornado 250 Watt
2x Rookmachine 700 Watt
2x Blinder 2600 Watt
1x Lichtsturing Scanmaster 2
1x Lichtsturing Scene Setter 24/48
2x 6-kanaals DMX Dimmer Max Belastbaarheid onbekend*
1x Strobo 1500 Watt
2x Chameleon 250 watt
Beeld:
1x Laserdisk Dvd-speler
2x Flatscreen
1x Monitor
1x Beamer
1x Wit doek
Overige:
10x Statieven
±15m Truss
3x Backdrop
1x Krachtstroom Verdeelblok
1x Krachtstroom Verlengsnoer
Bijbehorende Kabels
* http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=154.08
(jammer genoeg zijn de robe XT 250 al verhuurd bij mijn broer
Sorry Voor alle vage reacties van mij op dit forum.Beter één spotje op je lichttafel, dan 10 op de band! Stukje prioriteiten stellen..Comment
-
en daar wil jij dan een modeshow mee uit lichten (al dan niet samen met die presentatie)???citaat:Geplaatst door Christiaan Visser
Heeft iemand nog tips voor mij? Ben er al een hele tijd mee bezig geweest...
Licht:
4x DMX Lichtbalk met dimmers Max Belastbaar 3700 Watt/16 Amp
4x Aluminium Dimmerbalk Max Belastbaar 3700 Watt/16 Amp
4x Martin MX-1 250 Watt
4x Showtec Tornado 250 Watt
2x Rookmachine 700 Watt
2x Blinder 2600 Watt
1x Lichtsturing Scanmaster 2
1x Lichtsturing Scene Setter 24/48
2x 6-kanaals DMX Dimmer Max Belastbaarheid onbekend*
1x Strobo 1500 Watt
2x Chameleon 250 watt
Nou... succes dan maar!!!
1 goede raad.. ff nadenken waar je mee bezig bent! En blijkbaar heb je er echt helemaal geen idee van... wat wil je hier dan mee bereiken???
Ik kan alleen maar hopen voor je dat de mensen die je presentatie moeten beoordelen er erg weinig vanaf weten!
Had ik in die jury gezeten... dan zag ik je weer in september!
[8D]
If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Een modeshow met statieven en fourbars is sowieso lelijk... Liefst een truss op groundsupport ! Veel nettere afwerking, en geen hinderlijke statiefpoten. Wat axs al zegt; die wordt een zeer lastige klus op deze manier.........(in de catagorie never ending story...)
If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
------------------------------------------------
Arvid Buit
Creative-Director / Artist-ManagerComment
-
Daarvoor doen we het toch? Uitdagingen aannemen en overwinnen...
Ik mag mijn broertje niet helpen want het is een zelfstandige opdracht die hij moet uitvoeren op school. Ik lever alleen de apparatuur en verder niet.. wat hij vraagt krijg hij... Maar geen Truss op ground support omdat die die dag al weg is...
Ik zou het wel op prijs stellen of jullie mijn broertje ook nog verder kan helpen, thuis geef ik hem de nodige tips wel... Maar ja, ik ben niet perfect dus er kunnen altijd meer tips bij
Comment

Comment