Nee Mag heeft gelijk! Te veel mensen blaten te snel op dt forum. Eigenlijk zou men een cursus moeten krijgen hoe en wat qua etiquette voordat men op een forum mag posten.....
Welke multi-tool zal ik kopen???????
Collapse
X
-
-
citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ
Nee Mag heeft gelijk! Te veel mensen blaten te snel op dt forum. Eigenlijk zou men een cursus moeten krijgen hoe en wat qua etiquette voordat men op een forum mag posten.....
Dus laten we hier met z'n allen verder gaan over de tools. Als er mensen zijn die hier tijd in willen steken is dat hun zaak en we laten elkaar in de waarde. Ik heb gesproken, uch [^]
Ik vind het bijvoorbeeld interessant omdat ik er ook al een tijdje over loop te denken
Comment
-
Na bijna 4 jaar heb ik inmiddels dan toch een keuze kunnen maken... :P
Het is de letherman wave geworden, en echt, heb hem nu al ruim een jaar, en als ik hem kwijt ben kan ik er gewoon niet van slapen...
Vind dat ze de multitools in de arbo wet moeten opnemen, scheelt al gauw een volle koffer van 15 kilo meeslepen...
The choices we make, not the chances we take, determine our destinyComment
-
hmzz...hebben we toch een tweespalt.
Ik ben namelijk van mening dat een multitool leuk is voor in de bush, als je echt geen sleutel 13 en 18 bij je hebt.
Of ben ik de enige die zoveel kracht moet zetten op een bout-moer verbinding dat de koppen gewoon rond worden....met de volgende keer dus weer een probleem erbij
Multitools zijn handig, maar niet als vervanging voor gewoon degelijk gereedschap.Comment
Comment