Dap pdj-330 als sub kast

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DDK
    • Dec 2003
    • 3

Dap pdj-330 als sub kast

weet iemand wat er voor een woofers in de dap pdj-330 zitten en zijn deze geschikt voor het lage subwoofer werk??? zo nee wat is dan aan te raden voor een redelijke prijs????
  • DDK
    • Dec 2003
    • 3

ik ben vergeten te zeggen dat dap pdj-330 hier te zien is op
    http://www.licht-geluid.nl/shop/detail.aspx?ID=4445

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

en wat vind jij een redelijke prijs ???

150 - 500 - 1000 - 1500 enz ... euro

sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Ik denk dat DDK een prijs van 150-250 redelijk te vind als als je naar de prijs van die DAP-subwoofers kijkt...
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

tja ik had je op newline al antwoord gegeven, voor dat bedrag kun je beter ( als het als laag gebruik is) de sm115 van beyma nemen, wel moet je dan zelf aan de slag en de kast maken, maar ook de tekeningen zitten bij de speaker...

deze kasten klinken gewoon nergens naar...
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• DDK
            • Dec 2003
            • 3

Ik ben naar de winkel gegaan en ze hadden alleen de dap-mc15 nog uit de rest kwam geen mooi geluid uit zoals superfreak al zei. dus ben ik naar een behringer b1520 gewoon full range deze was ik van plan later dit jaar (2004) uit te breiden met een Behringer B1800X (dit is nog steeds niet geweldig maar al beter dan dap!) ik heb ook rekening te houden met de achterbak van de Audi A6 want daar moet het allemaal in + achterbank (opklapbaar)

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

k ben t met speakerfreak eens.

Als je voor niet te veel geld een goede bas wil, zul je moeten gaan bouwen. Als je een beetje precies werkt, dan gaat het best goed, dat bouwen.

En bovendien krijg je dan speakers op maat voor je Audi A6 (kun je niet beter een aanhangertje erbij kopen?)

Comment

Working...