weet iemand wat er voor een woofers in de dap pdj-330 zitten en zijn deze geschikt voor het lage subwoofer werk??? zo nee wat is dan aan te raden voor een redelijke prijs????
Dap pdj-330 als sub kast
Collapse
X
-
ik ben vergeten te zeggen dat dap pdj-330 hier te zien is op
http://www.licht-geluid.nl/shop/detail.aspx?ID=4445
-
tja ik had je op newline al antwoord gegeven, voor dat bedrag kun je beter ( als het als laag gebruik is) de sm115 van beyma nemen, wel moet je dan zelf aan de slag en de kast maken, maar ook de tekeningen zitten bij de speaker...
deze kasten klinken gewoon nergens naar...Derbi Gpr Project aan de gangComment
-
Ik ben naar de winkel gegaan en ze hadden alleen de dap-mc15 nog uit de rest kwam geen mooi geluid uit zoals superfreak al zei. dus ben ik naar een behringer b1520 gewoon full range deze was ik van plan later dit jaar (2004) uit te breiden met een Behringer B1800X (dit is nog steeds niet geweldig maar al beter dan dap!) ik heb ook rekening te houden met de achterbak van de Audi A6 want daar moet het allemaal in + achterbank (opklapbaar)Comment
-
k ben t met speakerfreak eens.
Als je voor niet te veel geld een goede bas wil, zul je moeten gaan bouwen. Als je een beetje precies werkt, dan gaat het best goed, dat bouwen.
En bovendien krijg je dan speakers op maat voor je Audi A6 (kun je niet beter een aanhangertje erbij kopen?)
Comment

Comment