encyclopedie voor n00bs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Als je er helemaal niet uitkomt links en rechts benoemen met wat dan ook, b.v. rood en groen of jou en mijn kant v.h. podium.

m.v.g. Herman

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

citaat:
      De optimale plaats voor het FOH is halverwege de zaal net iets uit het midden.
      of toch niet ....

Comment

• test12
        • Jan 2003
        • 901

citaat:citaat:
        --------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

of toch niet ....

Klopt, maar naar jou of mijn kant?

m.v.g. Herman

Comment

• Stefan17
          • Dec 2003
          • 66

citaat:Geplaatst door test12

citaat:citaat:

of toch niet ....

Klopt, maar naar jou of mijn kant?

m.v.g. Herman
          En zo kan je natuurlijk aan de gang blijven!

Maar het begrip FOH is duidelijk en daar ging het om.
          Stefan.

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Euhm...
            Een variant op?

Zitten we niet op te wachten...
            Er staan in dit onderwerp een heleboel zaken die al ruimschoots aan bod zijn geweest.

Als jij iets niet weet dan is het niet de bedoelin g dat je ff een onderwerp opent. Wij verwachten dan dat je eerst even kijkt of er al een onderwerp over loopt.

*Over begrippenlijst kan ik kort zijn, die dikke van dale wordt gemaakt.

* FOH, sgae left, koperen kees, al eens ingetiept in de zoekfunctie?

* de zoekfunctie, daar begint jouw/jullie/mijn uitbreiding van kennis, niet bij de button: "nieuw onderwerp".

* Een gerichte vraag verdien t een eigen onderwerp: FOH, wat zijn de kenmerken van een line array, hoe werkt DMX, kan nog wel ff een uur doorgaan...

Kortom, we houden dingen graag overzichtelijk. de begrippenlijst zoals hij momenteel in de lounge weer actueel is is daar een mooi voorbeeld van. Met een hoop reacties dioe allemaal al een keer ergens staan (stageleft en right) voor een tweede keer daar worden we niet veel wijzer van met zn allen.

onderwerp afgesloten door modje
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...