welke xlr kabel tussen mixer&

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Tja, tuutlijk is zijn veel merken beter of anders dan DAP. Tis gewoon ook hier weer zo. Alle waar naar zijn/haar geld.

Tja, die prijzen die hier genoemd worden voor Neutrik, betaal ik dan weer niet[], maar ja, dat komt ook omdat ik dat bij een groothandel per 100 haal. Scheelt weer een stukje
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

citaat:Geplaatst door tds
      citaat:kwaliteit dan deze van DAP?
      Wat is er niet beter als DAP?
      Genoeg, wat dacht je van JB, SkyPech, merkloos...
      Ook zelfbouw is niet altijd prettig om te gebruiken, als je het door een scholier bij z'n eerste techniekles in elkaar laat zetten

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

Ik ben absoluut geen fan van apparatuur van DAP, maar de kabel zijn best ok.

ACS bijvoorbeeld (AV bedrijf Amsterdam RAI, MECC etc.) heeft enkel multikabels
        op stagewheel van DAP. Dit gebruiken ze voor eigen produkties, en geeft toch wel
        aan dat het een goed produkt is.
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• SpaceyDeeJ
          • Sep 2001
          • 876

HOi,

ik heb een keer op een productie een nieuwe multikabel van Dap gebruikt (kabel en wheel kwamen uit doos en plastic). De kabel werd uitgelegd en gaf storing. Nameten bleek dat bij het bewegen van de kabel, de aders zo kwetsbaar waren, deze al braken....

Ook de nieuwe multikabel (uiteraard werd er door mijn opdrachtgever een nieuwe kabel geeist) gaf dezelfde ellende.

Vervolgens hebben we een andere multikabel gekocht (na de oude te hebben geretourneerd) en zelf een haspel samen gesteld. [)]

Ook de prefab XLR kabels etc etc, wat een teringzooi, een keer bewegen, iets te fout oprollen na gebruik en je kan de kabel weggooien. [V]

Het moge duidelijk zijn, ik ben geen voorstander van D*P
          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Mathijs
            Moderator
            • Aug 2002
            • 1353

citaat:Knip je jack kabeldelen eraf en soldeer er XLR kabeldelen aan.
            Groete kans dat dit geen nut heeft omdat de Jack kabel waarschijnlijk ongebalanceert is.
            Een van de beste oplossingen is nog steeds rolletje tasker of iets vergelijkbaars met Neutrik er aan. Zit je altijd goed. Kost iets meer, maar gaat dan ook jaren mee.

Comment

• jeroenw
              • Dec 2003
              • 216

Mee eens, ik heb ook wel eens goedkope kabeltjes en pluggies gehad, na een keer gebruiken hield ik de thule en het binnewerk in mn hand en hing de rest nog in het chassisdeel.
              Sinsdien alleen nog maar neuktrik/tasker (ook alleen maar speakon en ben over aant gaan op powercan)
              greetz
              jeroen
              \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• maartenBTV
                • Dec 2002
                • 56

ik denk dat dap kabels voor de beginnende starters onder ons bandjes,drive in shows etc. goede kabels levert en goedkoop als je wat serieuzer gaat beginnen dan ga je toch al gauw naar de duurdere kabel soort zoals TASKER/NEUTRINK natuurlijk ga je je stage blokken en patch plaaten etc. zelf maken want is vaak beter omdat je dan jezelf de schult kan geven als het niet goed werkt en weet je hoe het in elkaar zit voor als je het moet repareren.
                doe mij maar EV OLE OLE

Comment

Working...