hallo allemaal
ik ben nieuw op dit forum dus begin ik maar in de newbie section
We hebben over een paar maanden een toneelvoorstelling op school (6de jaar middelbaar) en ik ben verantwoordelijk voor belichting en geluid. Nu ken ik daar niet ongelooflijk veel vanaf.
Wat is zo het minimale vermogen (voor de boxen) nodig voor een (kleine) zaal (+-400man)?
Heeft iemand suggesties voor mengpaneel + lichtorgel? Deze zullen wegens te weinig centen (
) waarschijnlijk bij de uitleendienst gehaald worden.
Zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten bij het aansluiten? (wil dure apparaten niet naar de zak helpen [}
])
Alvast bedankt
ik ben nieuw op dit forum dus begin ik maar in de newbie section

We hebben over een paar maanden een toneelvoorstelling op school (6de jaar middelbaar) en ik ben verantwoordelijk voor belichting en geluid. Nu ken ik daar niet ongelooflijk veel vanaf.
Wat is zo het minimale vermogen (voor de boxen) nodig voor een (kleine) zaal (+-400man)?
Heeft iemand suggesties voor mengpaneel + lichtorgel? Deze zullen wegens te weinig centen (
) waarschijnlijk bij de uitleendienst gehaald worden. Zijn er bepaalde zaken waar ik op moet letten bij het aansluiten? (wil dure apparaten niet naar de zak helpen [}
])Alvast bedankt

Comment