Ik heb iPad 1. Kan naar mijn weten geen ios 6 op...
Presonus werkt niet met iPad
Collapse
X
-
Wrijf het er maar lekker in hoor
Ik weet dat dit kan, staat ook op de site. Maar het wil gewoon niet lukken. Ik ga van de week hele iPad resetten, evenals mengtafel. En alle software er opnieuw opzetten. Mocht dit ook niet werken contacteer ik Presonus.Comment
-
Maar zie je daar wel je IPad staan als externe device? Dat moet toch echt, want je moet rechten kunnen geven aan de device......Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
denk dat alles ff met een extern routertje aan mekaar geknoopt moet worden, daarna zien ze mekaar gewoon.
Heb hetzelfde gehad met een AppleMBP, waarop ik met de iPad wat schermdeling wilde doen.
No way, maar de externe draadloze router deed wonderen.
groet
gComment
-
Comment
-
Het is helaas nog altijd niet opgelost. En presonus heeft ook nog steeds niet gereageerd.
Ik heb alle firmware / software helemaal up2date. Behalve de update naar OSX Mountain Lion.
Zou het hier aan kunnen liggen? Ik gebruik een externe router.
Zowel de iPhone 4/5 als de iPad werkt niet.Comment
-
Welke versie heb je dan, die met interne router?
Heb vorige week een 16.0.2 aangeslingerd via FireWire aan een Apple netwerkje.
Starten en klaar , binnen een minuut geregeld..Comment
-
10.7.5
Hij maakt wel gewoon verbinding, dat is het probleem echt niet. Het probleem is dat ik geen toestemming kan geven aan m'n ipad / iphone. Dit tabje komt gewoon niet tevoorschijn.
Ik ga nog even alle programma's die maar iets met Presonus te maken hebben gehad verwijderen, en opnieuw erop zetten. Ik kan helaas pas komende donderdag iets gaan uitproberen, tot die tijd is m'n ipad weg, en mengtafel weer ergens anders heen.
edit: Ik was net ff de programma's erop aan het zetten. Kom ik in Capture heel wat bestanden tegen. Blijkt dus dat ik heel koningsdag heb opgenomen.
Wel grappig, want de microfoons zijn onafhankelijk van de Mute knop opgenomen, hoor je steeds 'Wilt u er ketchup of mayonaise op?' ( we stonden naast een hamburger kraampje. Weet ik wel meteen waardoor mijn harde schijf ineens zo vol was...Last edited by sjig; 20-05-13, 15:19.Comment
-
Wifi is al 100x uit en aan geweest. Heb m'n hele iPad gereset, zonder succes.
Zoals ik in de handleiding lees moet een een computer-naar-computer netwerk aanmaken. Nu denk ik zelf dat het hier fout gaat. Want als ik naar de SL App ga op m'n iPad, dan kan ik wel gewoon op connect klikken. Maar dat blijft ie dan de hele tijd doen. Hij zegt in de instellingen ook wel dat ie verbinding heeft, maar er staat naast 'T-MobileNL' alleen het 3G tekentje, geen wifi streepjes.
Vandaar dat ik denk dat het bij het verbinden al fout gaat.
jaja.. gooi die GSM-verbinding ff uit, in instellingen van de ipad. Alleen WiFi gebruiken.
Die GSMN zal de boosdoener zijn.Comment
-
kee. resume
- Presonus interne software - laatste versie
- goede FW400-800 kabel
- UniversalControl 1.7.1 build 5460, ziet de presonus, en kan wijzigingen maken.
- SL op ipad minstens rev 5448 ( rechtsonderin)
zou ik alleen nog het volgende advies kunnen geven
Comment
-
Ik heb ook de stappen ( Adhoc netwerk ) die in de handleiding staan gevolgd, dan werkt het ook niet.kee. resume
- Presonus interne software - laatste versie >> Check.
- goede FW400-800 kabel >> Check ( gewoon die je erbij krijgt )
- UniversalControl 1.7.1 build 5460, ziet de presonus, en kan wijzigingen maken. >> ik weet niet waar dat staat, maar de firmware is up to date
- SL op ipad minstens rev 5448 ( rechtsonderin) >> Check.
zou ik alleen nog het volgende advies kunnen geven
http://www.presonus.com/community/bl...ck-video-blog/
Als het donderdag weer niet werkt ga ik de winkel bellen.Comment

Comment