Speaker set aansluiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by vasco
    Wat staan er in dit topic veel moeilijke woorden zeg...
    .
    Da's ter compensatie voor de onleesbare topics.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

Originally posted by vasco
      Wat staan er in dit topic veel moeilijke woorden zeg...

Speakon schrijft moeilijk, maar schroeft niet moeilijk toch

grtz

Nes
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Originally posted by NesCio01
        Speakon schrijft moeilijk, maar schroeft niet moeilijk toch
        Ik ga geheel mee in uw beredenatie dat iets optekenen met een Speakon difficiel is ten overstaan van schrijfgerei

Comment

• rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

Tis misschien een rare vraag maar heeft de de ts al eens een geluidset aan gesloten? Ik heb bijna het idee dat de kennis die er is zicht beperkt tot het niveau "het heeft een shuko dus het heeft stroom nodig". Denk dat de beste optie wordt koffie/thee/bier/fris klaarzetten en vragen wie in de buurt woont. Wel ff een x-over halen want die mist tie zo wie zo.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

En zo zijn we dus eigenlijk terug bij mijn eerste reactie.

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

Goeie dag zeg! Kom ik na 2 jaar weer eens terug op het forum, blijken nog steeds de zelfde newbie vragen gesteld te worden. Spijtig dat de maatschappij niks bij leert. TS wilt het heel graag, maar weet totaal niet hoe het werkt.

Ik zou je dan ook het advies geven om de basis goed te gaan leren. En leren kun je doen door te zoeken en te lezen op dit forum. Het is namelijk niet zo dat wanneer je iets koopt, dat je ook direct weet hoe het werkt. Hoewel het gek is dat je iets koopt/krijgt waarvan je eigenlijk niet weet wat het is en hoe het werkt.
              [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
              [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Dan moet jij ook iets beter lezen, TS geeft aan dat hij de spullen heeft gekregen bij een deal met lichtapparatuur.
                Maar los daarvan komen er ook steeds nieuwe generaties die hetzelfde willen leren, dus de kans is groot dat je over twee jaar nog steeds dezelfde vragen tegen zult komen.

Comment

• Timo Beckman
                  • Jul 2006
                  • 1298

Originally posted by dj-wojcik
                  Goeie dag zeg! Kom ik na 2 jaar weer eens terug op het forum, blijken nog steeds de zelfde newbie vragen gesteld te worden.
                  Een van de (minder belangrijke) redenen om maar eens alle posts op te schonen en een soort van pauze in te lassen op dit stukje internet .......
                  Last edited by Timo Beckman; 04-01-13, 00:57.

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

of dacht je dat je deze wereld van de ondergang kon redden dmv een all-pass-filtertje ?

Comment

• vester86
                      • Jul 2010
                      • 164

Originally posted by Timo Beckman
                      Een van de (minder belangrijke) redenen om maar eens alle posts op te schonen en een soort van pauze in te lassen op dit stukje internet .......
                      Ja, zonde dat ik nu overal posts tegenkom met alleen maar puntjes........ Daar leert niemand wat van en komt de leesbaarheid van een topic niet ten goede....

Comment

Working...