Speaker set aansluiten
Collapse
X
-
-
Tis misschien een rare vraag maar heeft de de ts al eens een geluidset aan gesloten? Ik heb bijna het idee dat de kennis die er is zicht beperkt tot het niveau "het heeft een shuko dus het heeft stroom nodig". Denk dat de beste optie wordt koffie/thee/bier/fris klaarzetten en vragen wie in de buurt woont. Wel ff een x-over halen want die mist tie zo wie zo.Comment
-
En zo zijn we dus eigenlijk terug bij mijn eerste reactie.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Goeie dag zeg! Kom ik na 2 jaar weer eens terug op het forum, blijken nog steeds de zelfde newbie vragen gesteld te worden. Spijtig dat de maatschappij niks bij leert. TS wilt het heel graag, maar weet totaal niet hoe het werkt.
Ik zou je dan ook het advies geven om de basis goed te gaan leren. En leren kun je doen door te zoeken en te lezen op dit forum. Het is namelijk niet zo dat wanneer je iets koopt, dat je ook direct weet hoe het werkt. Hoewel het gek is dat je iets koopt/krijgt waarvan je eigenlijk niet weet wat het is en hoe het werkt.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Dan moet jij ook iets beter lezen, TS geeft aan dat hij de spullen heeft gekregen bij een deal met lichtapparatuur.
Maar los daarvan komen er ook steeds nieuwe generaties die hetzelfde willen leren, dus de kans is groot dat je over twee jaar nog steeds dezelfde vragen tegen zult komen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
-
Ja, zonde dat ik nu overal posts tegenkom met alleen maar puntjes........ Daar leert niemand wat van en komt de leesbaarheid van een topic niet ten goede....Comment

Comment