@rene:
toch ken ik hoofdklassers die ook tijdens het inschieten
muziek draaien via de vaste PA, die ook gebruikt wordt
voor aan-/afkondigingen.
Hebben wij soms met elkaar of tegen elkaar gekorfbald?
(zesjes worden niet meer gedraaid?)
M.a.w. meeste verenigingen hebben genoeg aan de door mod
aangedragen optie. Toch zijn er ook clubs die voor over de 15k
in het dak hebben hangen.
grtz
toch ken ik hoofdklassers die ook tijdens het inschieten
muziek draaien via de vaste PA, die ook gebruikt wordt
voor aan-/afkondigingen.
Hebben wij soms met elkaar of tegen elkaar gekorfbald?

(zesjes worden niet meer gedraaid?)
M.a.w. meeste verenigingen hebben genoeg aan de door mod
aangedragen optie. Toch zijn er ook clubs die voor over de 15k
in het dak hebben hangen.
grtz






Ik wil jullie wel zien meespelen bij een hoofdklasse team.
Comment