Geluid in sporthal

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

    #16
    @rene:
    toch ken ik hoofdklassers die ook tijdens het inschieten
    muziek draaien via de vaste PA, die ook gebruikt wordt
    voor aan-/afkondigingen.

    Hebben wij soms met elkaar of tegen elkaar gekorfbald?
    (zesjes worden niet meer gedraaid?)

    M.a.w. meeste verenigingen hebben genoeg aan de door mod
    aangedragen optie. Toch zijn er ook clubs die voor over de 15k
    in het dak hebben hangen.

    grtz
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

    Comment

    • RonaldH
      • Aug 2009
      • 274

      #17
      Wel eens gezien (gehoord) dat een JBL EON 15"actief werd gebruikt, gaat hard zat als je op het veld staat. Ook wel andere merken actieve speakers gezien zoals RCF ART en MIPRO setjes.
      Er is meer te koop dan je betalen kunt

      Comment

      • Superfly
        • Sep 2008
        • 86

        #18
        Ik speel zelf ook korfbal bij Nikantes Hoogvliet, we zijn geen hoofdklasser maar gebruiken het volgende.
        Alecto MPA100 is een actieve speaker werkt ook op accu, zit een cd-MP3 speler ingebouwd.
        Daar aan koppelen we nog een Alecto MPA-P112A, is een actieve 12/1 inch.


        Het is geen HIFI maar het maakt genoeg geluid om even lekker in warm te lopen en je te focussen op de match.
        Het was ook niet mijn keuze, maar het was in de aanbieding bij de Makro.
        En aangezien ze het snel wilde hebben, is het zonder advies te vragen gelijk aangeschaft.
        Jammer ik had ze toch iets beters geadviseerd, een JBL of een RCF of dergelijks.


        Marcel.
        Make My day, Blow your Amp

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #19
          Is korfbal zo saai dat je muziek nodig hebt om te voorkomen dat het publiek zich verveeld????
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #20
            +1

            (tien tekens)

            Comment

            • Superfly
              • Sep 2008
              • 86

              #21
              Ik wil jullie wel zien meespelen bij een hoofdklasse team.

              Dat zal jullie zeer zwaar tegenvallen.
              In een beetje hoofdklasse wedstrijd worden toch zo'n 40 a 50 doelpunten per wedstrijd gemaakt!
              Dus Saai is het echt niet, en daar kan de voetbal een puntje aan zuigen.

              Marcel.
              Make My day, Blow your Amp

              Comment

              • renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

                #22
                Ach, in een tenniswedstrijd moet ik minimaal 72 punten scoren om te winnen, zonder deuces of tiebreak :P
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                Comment

                • jans
                  • Feb 2003
                  • 869

                  #23
                  Originally posted by renevanh
                  Ach, in een tenniswedstrijd moet ik minimaal 72 punten scoren om te winnen, zonder deuces of tiebreak :P
                  orange deuce??
                  Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

                  Comment

                  • Hans van Demen
                    • Oct 2011
                    • 113

                    #24
                    Mensen uit de muziekwereld die het over sport hebben ??

                    Graag weer ON-TOPIC

                    Comment

                    • FOHans
                      • Jan 2008
                      • 3

                      #25
                      Zie trouwens dat ik nog een in log naam heb ??
                      Gr, Hans

                      Comment

                      • djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

                        #26
                        lol, FOHans is wel een heule mooie


                        Daan
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                        Comment

                        • DMiXed
                          • Jan 2008
                          • 370

                          #27
                          Originally posted by djspeakertje
                          lol, FOHans is wel een heule mooie


                          Daan
                          Krijg nu wel rare gedachte bij de F.O.H(ans)-tent.....
                          Jeroen van Geffen

                          Comment

                          • Lj_Mouzer
                            • Jan 2005
                            • 125

                            #28
                            Hahaha.... There's no budget like low budget

                            Gooi er eens wat flinke stuivers tegenaan en dan kunnen we pas echt gaan praten
                            Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

                            Comment

                            • sparky
                              • Apr 2002
                              • 2104

                              #29
                              Het is al best snel hard genoeg denk ik. Ik heb nooit zoiets gedaan, maar heb al wel vaak de ghettoblasters van de tapijtboeren door de jaarbeurs/RAI/Ahoy horengalmen. Zelfs en setje van die fostex monitortjes gaan schokkend hard. De voor veel van de klussen baggerakoestiek is je vriend in dit geval. Ik vermoed dat je met iets van een stevige ART speaker van RCF een heel eind gaat komen. Hardheid is echt relatief, zo'n speaker waar ik het net over heb icm de akoestiek van een sporthal klinkt echt stevig ten opzichte van het publieksgeluid dat er normaal is, maar niet tov het dancefeestje dat je ook in sporthal kunt houden. We hebben het hier over de eerste situatie.
                              Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

                              Comment

                              Working...