Stroom Verslag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • YellowMoon
    • Sep 2011
    • 2

Stroom Verslag

Hoi!

Ik ben een student die een opleiding doet om geluids- technicus te worden en moet een stroom verslag maken wat dieper gaat dan: dit is een aggregaat. Helaas weet ik vrij weinig over dit soort dingen en is het heel belangrijk, dus dacht ; Ik schakel hulp hier in als mogelijk is! Ik heb al heel veel gezocht op internet, maar vond het enorm lastig om nuttige informatie te vinden.

Een aantal dingen die ik bijv. wil weten: Hoe werkt stroom in een mengtafel? Er gaan allemaal stroompjes overal naartoe maar wat dient het voor, hoe loopt het? Waarom vervormt het geluid als je alles open zet na een tijdje? etc

Iemand staat met een mic in zn handen, aangesloten door een XLR kabel. Hoe komt er nou energie bij je mic, aangezien er zowel audio signalen als kracht nodig is om het werkend te krijgen.

Als mensen nog meer ideeën hebben wat leuk zou zijn in zo een verslag, zeg het gerust!

Sorry als het allemaal achterlijk simpel klinkt voor jullie, maar voor mij is het nog geen natuurlijk iets wat ik zo 1 2 3 weet.

Groetjes en alvast dank^_^

~~
    Last edited by YellowMoon; 29-09-11, 14:12.
  • showband
    • May 2001
    • 4516

Hallo Welkom op dit forum.

Hoe heet die opleiding die jij doet?
    Welke docent / vraagt jou dit verslag te schrijven.

Die info hebben we echt even nodig.
    lekker belangrijk!

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by showband
      Hallo Welkom op dit forum.

Hoe heet die opleiding die jij doet?
      Welke docent / vraagt jou dit verslag te schrijven.

Die info hebben we echt even nodig.
      Anders kunnen we jou huiswerk niet maken, namelijk...

Comment

• Jan van Duren
        • May 2004
        • 204

volgens mij staat het internet bomvol met antwoorden op deze vragen.

popschoolmaastricht is alvast iets om te gaan doorspitten.

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755