lightmaXX LED Par 56 RGB - display

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moelparkee
    • Jun 2011
    • 4

lightmaXX LED Par 56 RGB - display

Hallo,
    Reeds overal gekeken op dit forum, maar niets te vinden... dus
    Kan iemand me vertellen hoe de lightmaXX LED Par 56 RGB Black Short 10mm LED in te stellen op DMX ?

Er is namelijk een digitaal display in plaats van dipswitches en ik weet niet hoe het in te stellen.
    Er is geen ENTER toets !!

't Is redelijk dringend !

DANK U

William
    Last edited by Moelparkee; 19-06-11, 07:23.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Is het a.u.b. mogelijk om gelijkaardige vragen over eenzelfde probleem BINNEN HETZELFDE topic te stellen? Waarom maak je nou een apart topic aan als deze vraag al in het andere topic " lichten flikkeren op halve kracht ???" beantwoord is?? Dit heet forumvervuiling en daar heeft niemand wat aan. Met dank!
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Gewoon een rare vraag van iemand die niks van het apparaat afweet. Het menu is vrij eenvoudig te bedienen; er zitten zelfs knoppen onder met mode/setup en up/down en het display zegt voldoende over de status van het apparaat! Daarnaast zal er vast een handleiding bij hebben gezeten?
      Bel je leverancier of iemand die er verstand van heeft!
      d&b Audiotechnik

Comment

• tha_dj
        • Jan 2004
        • 375

NOOD is HOOG !!!

Had al prive mail, maar.....mijns inziens, makkelijk op te lossen in 3 dagen door te spelen en rommelen met de lamp en het menu !!!

Maar geef toe, als de manual gelijk was als degene die ik vond, moet je nog wel ff 3 keer lezen en nadenken.

Maar al doende leert men.
        your light !

Comment

• oxidizer
          • Feb 2011
          • 30

google is altijd je vriend!!!

hier een dipswitch calculator van kanaal 1-511

er zijn er meerdere gewoon zoeken op "dipswitch calculator",

Ik heb trouwens dezelfde ledparren, en ze werken uitstekend voor het geld.

Comment

• stainz
            • Sep 2009
            • 609

@oxidizer
            als je de openingspost goed had gelezen zou je ook gezien hebben dat; "Er is namelijk een digitaal display in plaats van dipswitches" dan heb je dus geen calculator meer nodig..

Comment

• oxidizer
              • Feb 2011
              • 30

ja ik heb een beetje vlug gelezen, met mijne slaapkop

Comment

Working...