Hoeveel man?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pjadskop productions
    • Nov 2008
    • 128

Onze chirofuif in in tenten.
    Wij hebben vorig jaar onze nacht van de hoegaarden ook georganiseerd op een standaard voetbalveld, er waren 3 tenten (afmeting weet ik niet heel juist meer, maar ik dacht:2 keer 10*15 en 1 keer 25*50, maar dat moet ik opzoeken)
    dit samen met een buitenplein tussen de 3 tenten was ruimte genoeg voor +-5000 personen (er konden er nog gemakkelijk 1000 bij).

edit:
    nog een prentje voor een beeld te vormen

Last edited by pjadskop productions; 11-01-11, 11:27.
    Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Ik wil ook niet weten hoeveel man ik kan proppen op een bepaalde ruimte, maar ik bedoel een gezellig feest, waar je niet 1 m2 moet delen met nog 3 anderen
      Wat ik bedoel is gewoon hoeveel mensen ik met het aangegeven setje aan kan (en de aangegeven andere factoren) in zo'n zaaltje?

Comment

• mrVazil
        • Mar 2010
        • 330

Volgens mij is je vraag al beantwoord...

Originally posted by renevanh
        De subs ken ik niet, maar de K115's heb ik ook liggen.
        Vergis je niet in die kastjes. Ik heb al een paar keer staan kijken van "zo... komt dat daar uit??!". Kwalitatief niet geniaal, maar toch nog best volume en met een subje erbij best te doen.

Van de andere kant... 20x10 (of 15x10) is toch nog een best aardige ruimte en zeker als je op de lange kant staat kan dat best tricky worden. Het gaat dan heel erg afhangen van je publiek. Als die de kop dichthouden en 96dB(A) is genoeg, dan komt het wel goed. Staat daar een lallende, schreeuwende menigte (grote kans... carnaval), dan zou ik het niet gokken en een stevigere set inhuren.

Op een aantal personen gaan mikken is wat mij betreft nooit handig. Dronken carnavalslui + hardstyle = veel herrie. Hoeveel herrie weet je niet van te voren, dus misschien red je de 250 wel... maar het kan ook bij de binnenkomst van gast 125 ineens hopeloos worden.
        Ik durf best een singer-songwriter aan met zo'n setje voor 500 aandachtig luisterende gasten in een gymzaal (even los van de kwaliteit), maar weer niet als dat in een theaterzaal geschikt voor 4000 man is met geluidsabsorberende wandbekleding...

Comment

• hardstyle
          • Jan 2010
          • 427

Ja, dat snap ik, maar ik wou graag weten of mensen hier zelf ervaring hebben.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Als je er nu van uitgaat dat 25 man zeker lukt (hebben deze 25 ook alle ruimte om te bewegen ) zijn we dan klaar met deze nutteloze discussie aantal man versus vermogen?

Het is al zo vaak gevraagd op dit forum en er is al zo vaak geen concreet antwoord op gegeven omdat dat gewoon niet mogelijk is daar elke set, ruimte, muziekstijl, etc anders is.

Comment

• HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 649

Originally posted by vasco
              Als je er nu van uitgaat dat 25 man zeker lukt (hebben deze 25 ook alle ruimte om te bewegen ) zijn we dan klaar met deze nutteloze discussie aantal man versus vermogen?

Het is al zo vaak gevraagd op dit forum en er is al zo vaak geen concreet antwoord op gegeven omdat dat gewoon niet mogelijk is daar elke set, ruimte, muziekstijl, etc anders is.
              Hier sluit ik me helemaal bij aan... vind het trouwens vreemd dat de TS (met de teller op 265) de zoekfunctie hier nog niet gevonden heeft

Over dit onderwerp en spcifieke vraag is zat over terug te vinden

Comment

Working...