p}pearl simulator 2004 v 1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • josthecrew
    • Dec 2010
    • 50

p}pearl simulator 2004 v 1

Hallo,

Ik heb een probleem, ik weet niet hoe ik in de pearl simulator de lampen van de visualiser moet zetten. Wil iemand me helpen?

grt josthecrew
    Last edited by moderator; 09-01-11, 09:34. Reason: let aub even op je spelling
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Denk dat je hier wel al een eindje verder mee geraakt!
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• josthecrew
      • Dec 2010
      • 50

Originally posted by Funmaker
      http://files.avolitesdownload.com/Ma...r%20Manual.pdf

Denk dat je hier wel al een eindje verder mee geraakt!
      ik kan hierover niks vinden.

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

kauw kauw kauw.... http://www.avolitesdownload.com/Manu..._Man270804.pdf

Comment

• josthecrew
          • Dec 2010
          • 50

Originally posted by Lala
          mijn engels is niet zo goed dus ik weet niet waar ik moet zoeken

Comment

• Dennis vd Dool
            • Jan 2007
            • 72

Google Vertalen

Comment

• Lala
              • Sep 2008
              • 370

Originally posted by josthecrew
              mijn engels is niet zo goed dus ik weet niet waar ik moet zoeken
              Jouw engels is niet zo goed? Oei, zoek dan maar een andere hobby.... Vrijwel alle handleidingen zijn in het engels... En stel nu dat je op een festival staat en een buitenlandse crew komt naar jou toe met technische vragen, dan heb je toch ook wel een uitdaging. Er zullen altijd wel woorden in het engels zijn, waarbij je je afvraagt wat het is, maar je basis zul je toch echt wel moeten leren. Daar kom je gewoon niet onderuit, want voor elke scheet een topic openen op het forum, daar word niemand blij van.

Comment

• mhsounds
                • Sep 2009
                • 933

Ik wou net met RTFM komen, maar dat word ook lastig dan.

ik weet niet hoe ik in de pearl simulator de lampen van de visualiser moet zetten.

Wil je de lampen vanuit de visualizer in de pearl zetten, die weg ken ik ook niet
                Maar vanuit de simulator je lampen patchen en daarna in de visualizer hetzelfde patchen lukt me wel.

Als je in de buurt van Rotterdam woont kun je een dagje langskomen, kan ik je wel wat laten zien, maar jij mag alles ontdekken.

Groetjes Mark
                Freelance Light and Video |
                Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• josthecrew
                  • Dec 2010
                  • 50

Originally posted by mhsounds
                  Ik wou net met RTFM komen, maar dat word ook lastig dan.

ik weet niet hoe ik in de pearl simulator de lampen van de visualiser moet zetten.

Wil je de lampen vanuit de visualizer in de pearl zetten, die weg ken ik ook niet
                  Maar vanuit de simulator je lampen patchen en daarna in de visualizer hetzelfde patchen lukt me wel.

Als je in de buurt van Rotterdam woont kun je een dagje langskomen, kan ik je wel wat laten zien, maar jij mag alles ontdekken.

Groetjes Mark
                  sorry ik woon in enkhuizen maar je mag me wel een mail sturen met een filmpje
                  Last edited by josthecrew; 16-01-11, 18:28.

Comment

• Lala
                    • Sep 2008
                    • 370

Ik wil niet dat dit een afzeiktopic word, maar kom op.... Je wilt iets leren. Je komt ergens niet uit. Er word je hulp aangeboden. Dan zou ik zoiets hebben van 'cool, tof dat ie mij wilt helpen. Hmm, hij woont niet in de buurt, hoe kan ik dat oplossen? Oh wacht! De trein is er ook nog!"... En niet 'je MAG me wel een filmpje mailen'. Dat zou betekenen dat MH heel veel tijd en moeite verspild aan iemand die er geen moeite voor wilt doen. Beetje omgekeerde wereld, niet? Als ik iets wil leren, dan pak ik de auto, en rij naar iemand toe die mij wilt helpen, al is het 150 kilometer rijden. Het kost geld, maar de kennis die je dan opdoet, is onbetaalbaar...

Maargoed, misschien zeik ik toch af en dat was niet de bedoeling, maar mensen die initiatief tonen, die worden veel sneller geholpen...

Niet voor het een of het ander, maar hoe oud ben je, Jos?

Comment

• mhsounds
                      • Sep 2009
                      • 933

Een filmpje maak ik niet, om de dood simpele reden dat ik ook betaald lesgeef in licht tafels.
                      Voor die visualizer vind ik het niet zo heel boeiend om je op weg te helpen, maar een filmpje vind ik zonde van mijn tijd.

Ik had er ooit 1 op youtube staan maar verwijderd, niet omdat ik geld misliep maar omdat een internet filmpje geen erkenning oplevert.
                      En dat is voor mij het belangrijkste doel, heb geen vriendin maar een ego waar ik tijd aan besteed

Comment

• josthecrew
                        • Dec 2010
                        • 50

Originally posted by Lala
                        Ik wil niet dat dit een afzeiktopic word, maar kom op.... Je wilt iets leren. Je komt ergens niet uit. Er word je hulp aangeboden. Dan zou ik zoiets hebben van 'cool, tof dat ie mij wilt helpen. Hmm, hij woont niet in de buurt, hoe kan ik dat oplossen? Oh wacht! De trein is er ook nog!"... En niet 'je MAG me wel een filmpje mailen'. Dat zou betekenen dat MH heel veel tijd en moeite verspild aan iemand die er geen moeite voor wilt doen. Beetje omgekeerde wereld, niet? Als ik iets wil leren, dan pak ik de auto, en rij naar iemand toe die mij wilt helpen, al is het 150 kilometer rijden. Het kost geld, maar de kennis die je dan opdoet, is onbetaalbaar...

Maargoed, misschien zeik ik toch af en dat was niet de bedoeling, maar mensen die initiatief tonen, die worden veel sneller geholpen...

Niet voor het een of het ander, maar hoe oud ben je, Jos?
                        gast ik ben 12 p.s. ik doe licht en geluid voor school en we hebben een pearl tiger en om te oefenen moest ik maar de pearl simulator 2004 gaan gebruiken

Comment

• josthecrew
                          • Dec 2010
                          • 50

Originally posted by mhsounds
                          Een filmpje maak ik niet, om de dood simpele reden dat ik ook betaald lesgeef in licht tafels.
                          Voor die visualizer vind ik het niet zo heel boeiend om je op weg te helpen, maar een filmpje vind ik zonde van mijn tijd.

Ik had er ooit 1 op youtube staan maar verwijderd, niet omdat ik geld misliep maar omdat een internet filmpje geen erkenning oplevert.
                          En dat is voor mij het belangrijkste doel, heb geen vriendin maar een ego waar ik tijd aan besteed
                          oke dit snap ik het was maar een grapje maar wel bedankt dat je me zou willen helpen

Comment

• mhsounds
                            • Sep 2009
                            • 933

Waarvoor niet gewoon op school met de tiger? de on pc is nogal verkracked...

Snap ik niet van zon school...

Comment

• JeroenVDV
                              • Mar 2004
                              • 963

Snap niet dat een school wel geld heeft om een Tiger te kopen, maar geen*tijd wil besteden aan het opleiden van degenen die erop willen werken. Koop dan een Showpech tafeltje waar iedere drive-in boy mee kan "typen"..
                              Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...