p}pearl simulator 2004 v 1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Originally posted by JeroenVDV
    Snap niet dat een school wel geld heeft om een Tiger te kopen, maar geen*tijd wil besteden aan het opleiden van degenen die erop willen werken. Koop dan een Showpech tafeltje waar iedere drive-in boy mee kan "typen"..
    amen

tenfreackingsigns
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Big Bang
      • Apr 2008
      • 652

Originally posted by josthecrew
      ik ben 12
      Dat werpt een ander licht op de zaak. Laat dit maar een extra motivatie zijn om de komende jaren goed op te letten in de lessen engels .

Ik zou in jou geval nog eens terug gaan naar de persoon die verantwoordelijk is voor de techniek en vragen of er niet een paar middagen zijn tussen schooltijd en het avondeten waar mensen je wegwijs kunnen maken op die tafel. Chips en cola erbij en gaan...
      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• josthecrew
        • Dec 2010
        • 50

Snap niet dat een school wel geld heeft om een Tiger te kopen, maar geen*tijd wil besteden aan het opleiden van degenen die erop willen werken. Koop dan een Showpech tafeltje waar iedere drive-in boy mee kan "typen"..
        tuurlijk lijden ze me op maar ik wil en zei zeiden dat ik wel kon oefenen op de simulator

Comment

• josthecrew
          • Dec 2010
          • 50

Originally posted by mhsounds
          Waarvoor niet gewoon op school met de tiger? de on pc is nogal verkracked...

Snap ik niet van zon school...
          we kunnen niet altijd in de regie ruimte en we hebben een audio visueel medewerker en die is de enige die de sleutel heeft

Comment

• Stoney3K
            • Sep 2007
            • 1399

@Jeroen: Zo'n school wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en dus zoveel mogelijk van die lui op een Pearl 'opleiden'. Maar om die reden kunnen ze dus ook geen 20 Pearl 2004-tafels veroorloven en laten ze iedereen maar pielen op de simulator.

Als ze dan geen goeie ondersteuning voor die simulator hebben, dan is dat een probleem van de school.

Joshthecrew: Pak dit even op met je docent. Als die zegt 'zoek het zelf maar uit', dan is het niet jouw schuld dat je je huiswerk niet kan doen.
            First make it work, then make it look pretty!

Comment

• josthecrew
              • Dec 2010
              • 50

Originally posted by Stoney3K
              @Jeroen: Zo'n school wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en dus zoveel mogelijk van die lui op een Pearl 'opleiden'. Maar om die reden kunnen ze dus ook geen 20 Pearl 2004-tafels veroorloven en laten ze iedereen maar pielen op de simulator.

Als ze dan geen goeie ondersteuning voor die simulator hebben, dan is dat een probleem van de school.

Joshthecrew: Pak dit even op met je docent. Als die zegt 'zoek het zelf maar uit', dan is het niet jouw schuld dat je je huiswerk niet kan doen.
              reden 1: Die audio visueel medewerker is geen Docent
              reden 2: Het is geen huiswerk
              reden 3: Er zijn er maar 3 voor het licht

P.S kraak nou onze school niet af over : dat ze een pearl hebben (dit is goed voor een school mensen kunnen er wat van leren ) en dat ze niet goed zijn(zijn ze wel) en dat de docenten niet geodd helpen ik wil gewoon een antwoord op mijn vraag over de simulator en laat het nou geen discussie worden over mijn school.

Comment

• mhsounds
                • Sep 2009
                • 933

Aangezien je Engels nog niet zo goed is dat je zelf de manual kan doorspitten, en je school lijkt te zeggen dat het niet anders kan proberen wij met jou te kijken naar een andere oplossing.

We weten zelf ook wel hoe het gaat op scholen, dat is ervaring, afkraken doen we je school niet (ik in ieder geval) ik vind het wel weer erg jammer van zo'n school.

Een beetje tijd investeren aan jongens die het boeltje vrijwillig doen bedienen, ik kom er zelf uit, bestede er erg veel tijd aan en de school werkte naar mijn idee niet mee...

mvg Mark

Comment

• josthecrew
                  • Dec 2010
                  • 50

Aangezien je Engels nog niet zo goed is dat je zelf de manual kan doorspitten, en je school lijkt te zeggen dat het niet anders kan proberen wij met jou te kijken naar een andere oplossing.

We weten zelf ook wel hoe het gaat op scholen, dat is ervaring, afkraken doen we je school niet (ik in ieder geval) ik vind het wel weer erg jammer van zo'n school.

Een beetje tijd investeren aan jongens die het boeltje vrijwillig doen bedienen, ik kom er zelf uit, bestede er erg veel tijd aan en de school werkte naar mijn idee niet mee...

mvg Mark
                  nee jij doet dit neit maar ze hebben maar 1 man die ons MAG opleiden en die is er niet altijd

Comment

• Lala
                    • Sep 2008
                    • 370

Maak een afspraak met hem? We kunnen jou nu wel gaan vertellen hoe je de tafel patcht, maar zodra je dat kunt, kom je weer met de volgende vraag, en daarna de volgende. Zodra hij op school is, maak een afspraak met hem, dat je met hem eens een uurtje of 2/3 erachter gaat zitten, dan kom je namelijk al een heel ver eind. Vanaf dan kun je ook makkelijk met de simulator werken, om de tafel helemaal te doorgronden.

Comment

• mhsounds
                      • Sep 2009
                      • 933

nee jij doet dit neit maar ze hebben maar 1 man die ons MAG opleiden en die is er niet altijd
                      Oh ja, school, even lastig als ambtenaren, of wacht dat zijn ze daar op school

Ik heb er laatst veel ervaring mee opgedaan aangezien ik momenteel ook workshops geef aan leerlingen, CKV en techniek verantwoord.
                      Hou er voor een jongerencentrum ook wel eens wat vrijwilligers aan over, informeer als je dat wat lijkt of er bedrijven in de buurt zijn die dat ook doen

Op mijn oude school was hier ook maar 1 persoon voor, maar verder als aansluiten kwam hij niet, hij kon de schuifjes openzetten maar waarom je een handeling deed wist hij niet.
                      Niet dat ik hiermee probeer te zeggen dat de man bij jou op school dat ook niet weet.

Groetjes Mark

Comment

• laserguy
                        • Jun 2003
                        • 2755

zeg gewoon je antwoord als je heb weet of mail naar jos_dijkstra@live.nl
                        Lees gewoon de wijze raad hierboven tussen de regels door in plaats van kittig te doen. Zul je veel verder mee komen in het leven (en deze sector)!
                        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• mhsounds
                          • Sep 2009
                          • 933

@josthecrew

Misschien neem je wat meer van mij aan als je wat meer over mij weet.

Mijn naam is Mark, ben 18 jaar en 5 jaar geleden draaide ik mijn eerste professionele show.
                          Krijg momenteel meer klussen aangeboden als ik kan doen, en dat doe ik naast school.

2 jaar geleden was mijn laatse schooljaar op het middelbaar, ik ben daar altijd actief geweest in het licht en geluid op school, maar op een gegeven moment afstand gedaan van het licht omdat ik naar mijn idee werd tegengewerkt.

Nu ben ik een eigenwijze lul die alleen om te praten is met goed onderbouwde argumenten wat zo'n school dan niet geeft.
                          I've been there, done that, bij mij was de persoon voor licht naar mijn idee niet voor rede vatbaar.
                          Maar bij jou misschien wel, who knows?

Comment

• josthecrew
                            • Dec 2010
                            • 50

@josthecrew

Misschien neem je wat meer van mij aan als je wat meer over mij weet.

Mijn naam is Mark, ben 18 jaar en 5 jaar geleden draaide ik mijn eerste professionele show.
                            Krijg momenteel meer klussen aangeboden als ik kan doen, en dat doe ik naast school.

2 jaar geleden was mijn laatse schooljaar op het middelbaar, ik ben daar altijd actief geweest in het licht en geluid op school, maar op een gegeven moment afstand gedaan van het licht omdat ik naar mijn idee werd tegengewerkt.

Nu ben ik een eigenwijze lul die alleen om te praten is met goed onderbouwde argumenten wat zo'n school dan niet geeft.
                            I've been there, done that, bij mij was de persoon voor licht naar mijn idee niet voor rede vatbaar.
                            Maar bij jou misschien wel, who knows?
                            heey ik heb het er over gehad met de baas van onze school en de leraar en wij krijgen een sleuteltje dus al hebben we uitval gaan we naar de regie ruimte maar dit kan niet altijd

Comment

• mhsounds
                              • Sep 2009
                              • 933

heey ik heb het er over gehad met de baas van onze school en de leraar en wij krijgen een sleuteltje dus al hebben we uitval gaan we naar de regie ruimte maar dit kan niet altijd
                              Kijk dat is vooruitgang

Comment

• josthecrew
                                • Dec 2010
                                • 50

Kijk dat is vooruitgang
                                toch wil ik graag weten hoe het werkt met de sim.

Comment

Working...