woofers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djrbx
    • Jun 2010
    • 37

woofers

heey

ik heb al informatie gezocht en de zoekfunctie dit keer gebruikt, maar ik vind er niet echt de info over die ik nodig heb. Zou iemand mij kunnen uitleggen dat als ik ''extra'' woofers koop van jbl, moet daar dan een gewone of een speciale versterker bij? dit is het type ''jbl JRX 118S Sub 1x18” 300watt''. (mischien heb je ook mijn speakers type nodig ofzo dat is ''jbl jrx100'')

alvast bedankt

djrbx
    ik hou van werken!!

kan er wel uren naar kijken.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Rijst bij mij gelijk de vraag wat jij onder een 'gewone' of een 'speciale' versterker verstaat.
    En vertel er ook gelijk even bij of je al een processor of cross-over hebt.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by MusicXtra
      Rijst bij mij gelijk de vraag wat jij onder een 'gewone' of een 'speciale' versterker verstaat.
      Voor de Jrx's van JBL is er maar één uitweg , containerpark en dan het vuur erin
      sis
      Last edited by sis; 23-07-10, 16:11.
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• djrbx
        • Jun 2010
        • 37

Originally posted by MusicXtra

daar ken ik nu eingenlijk niet veel van maar ik heb opgezocht en dit kwam ik wel tegen op de site waar ik die heb gekocht ''Crossover Frequency: 1.6 kHz'' en van processor stont er niks en met speciale versterker bedoel ik zo ''als je een woofer koopt kan je dan naar de winkel gaan en zeggen ja ik heb een woofer van 300watt en 4ohm en geven ze je dan een versterker van 300watt en 4ohm''?
        Last edited by djrbx; 23-07-10, 16:08.
        ik hou van werken!!

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by djrbx
          daar ken ik nu eingenlijk niet veel van maar ik heb opgezocht en dit kwam ik wel tegen op de site waar ik die heb gekocht ''Crossover Frequency: 1.6 kHz'' en van processor stont er niks en met speciale versterker bedoel ik zo ''als je een woofer koopt kan je dan naar de winkel gaan en zeggen ja ik heb een woofer van 300watt en 4ohm en geven ze je dan een versterker van 300watt en 4ohm''?
          Misschien even dit forum doorlezen.
          Er is voldoende informatie aanwezig.
          Wat bedoel je nu precies met die 1.6 Khz £????
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Volgens mij mis je een hele hoop basis kennis, zou je aanraden eens wat uurtjes hier op het forum te gaan lezen met gebruik van de zoekfunctie.
            Dit artikel maakt misschien ook al het een en ander duidelijk.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• djrbx
              • Jun 2010
              • 37

kheb ondertussen al een hele hoop informatie gekregen

dus deze versterker American Audio VLP-1000 Versterker 2x 500watt rms@4ohm ( 150205 ) • Geluid • Versterkers • budget • Bestsellers • S2 Store BVBA • De grootste online

zou op de basluidsprekers moet gaan
              JBL JRX 118S Sub 1x18” 300watt ( JRX 118S ) • Superdeals • luidsprekers cabinets • basluidspreker • S2 Store BVBA • De grootste online

ik heb juist dezelfde versterker voor mijn andere speakers die zijn 8ohm en 250 watt rms de woofers zijn 4ohm en zijn 350watt rms dus moet ik een nieuwe kopen

alvast bedankt voor de info

djrbx
              ik hou van werken!!

Comment

Working...