heey
ik heb al informatie gezocht en de zoekfunctie dit keer gebruikt, maar ik vind er niet echt de info over die ik nodig heb. Zou iemand mij kunnen uitleggen dat als ik ''extra'' woofers koop van jbl, moet daar dan een gewone of een speciale versterker bij? dit is het type ''jbl JRX 118S Sub 1x18” 300watt''. (mischien heb je ook mijn speakers type nodig ofzo dat is ''jbl jrx100'')
alvast bedankt
djrbx
ik heb al informatie gezocht en de zoekfunctie dit keer gebruikt, maar ik vind er niet echt de info over die ik nodig heb. Zou iemand mij kunnen uitleggen dat als ik ''extra'' woofers koop van jbl, moet daar dan een gewone of een speciale versterker bij? dit is het type ''jbl JRX 118S Sub 1x18” 300watt''. (mischien heb je ook mijn speakers type nodig ofzo dat is ''jbl jrx100'')
alvast bedankt
djrbx

maar ik heb opgezocht en dit kwam ik wel tegen op de site waar ik die heb gekocht ''Crossover Frequency: 1.6 kHz'' en van processor stont er niks en met speciale versterker bedoel ik zo ''als je een woofer koopt kan je dan naar de winkel gaan en zeggen ja ik heb een woofer van 300watt en 4ohm en geven ze je dan een versterker van 300watt en 4ohm''?

Comment