Binnenkort ga ik met 3 maten in n camper een paar dikke festivals in oost europa af. T plan is om ook wat DJ gear mee te nemen om, mocht het nodig zijn, nog wat aftertjes te geven. Ik ging er vanuit dat de camper wel een continue 220 aansluiting zou hebben, maar helaas. Enige optie wordt dus een aggregaat. Equipment in kwestie is een ongeveer 5 jaar oude ax700 amp van jb systems met 2 bijpassende 15 inch speakertjes, reloop digital jockey 2 midi controller erbij en n laptopje. die laptop en midi controller zullen wel niet zoveel verbruiken, die amp is 2x 350w RMS.
Watvoor aggregaat kan hierbij? Kan ik gewoon domweg de watjes bij elkaar optellen? Of moet ik ook rekening houden met de pieken die een versterker kan trekken? Ook heb ik weleens gehoord dat power uit een aggregaat niet goed is om elektrische apparatuur aan te sturen omdat het geen precies gelijk vermogen is wat geleverd wordt. Er is mij een zogenaamd UPS ' ding' aangeraden om dit te verhelpen. Geen idee wat dat is en of het echt nodig is.
Hopelijk weet iemand hier iets van, t zou onze vakantie n stuk dikker maken
Watvoor aggregaat kan hierbij? Kan ik gewoon domweg de watjes bij elkaar optellen? Of moet ik ook rekening houden met de pieken die een versterker kan trekken? Ook heb ik weleens gehoord dat power uit een aggregaat niet goed is om elektrische apparatuur aan te sturen omdat het geen precies gelijk vermogen is wat geleverd wordt. Er is mij een zogenaamd UPS ' ding' aangeraden om dit te verhelpen. Geen idee wat dat is en of het echt nodig is.
Hopelijk weet iemand hier iets van, t zou onze vakantie n stuk dikker maken

Comment