Hallo,
Al een tijdje volg ik de advertenties van een zekere Cor uit Dieren op marktplaats. Link naar zijn advertenties:
Advertenties van Cor uit Dieren , Gelderland - Marktplaats.nl
Ik zie dat hij veel advertenties heeft met speakers voor spotprijzen, ik vraag me af, of dat niet te mooi lijkt om waar te zijn?
Hij verkoopt ze tegen echt bodem prijzen, maar lijkt professioneel aangezien hij een soort showroom heeft.
Als voorbeeld:
Marktplaats.nl > Complete set speakers totaal 1000 Watt RMS - Muziek en Instrumenten - Speakers (290 euro!, kan dat wel)
Het merk kun je niet goed zien, er lijkt iets van Gatt te staan.
Op internet zie ik over dit merk niks, als je kijkt naar andere speakers die Cor te koop heeft staan zie je ze ook van het merk Power XXL.
Bestaan deze merken uberhaupt wel?
Is dit geen oplichter die troep speakers verkoopt tegen te hoge prijzen (misschien maakt hij de kasten eromheen wel zelf)
Wie kan mij meer over deze Cor vertellen,
Of in ieder geval, over het setje speakers wat ik hierboven stuurde.
Is dit merk bekend?
Zijn het goeie speakers tegen een goede prijs, of is het 3x niks?
Ik wil de speakers gebruiken voor feesten, dus ze moeten langdurig belast kunnen worden op disco volume.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Al een tijdje volg ik de advertenties van een zekere Cor uit Dieren op marktplaats. Link naar zijn advertenties:
Advertenties van Cor uit Dieren , Gelderland - Marktplaats.nl
Ik zie dat hij veel advertenties heeft met speakers voor spotprijzen, ik vraag me af, of dat niet te mooi lijkt om waar te zijn?

Hij verkoopt ze tegen echt bodem prijzen, maar lijkt professioneel aangezien hij een soort showroom heeft.

Als voorbeeld:
Marktplaats.nl > Complete set speakers totaal 1000 Watt RMS - Muziek en Instrumenten - Speakers (290 euro!, kan dat wel)

Het merk kun je niet goed zien, er lijkt iets van Gatt te staan.

Op internet zie ik over dit merk niks, als je kijkt naar andere speakers die Cor te koop heeft staan zie je ze ook van het merk Power XXL.
Bestaan deze merken uberhaupt wel?

Is dit geen oplichter die troep speakers verkoopt tegen te hoge prijzen (misschien maakt hij de kasten eromheen wel zelf)

Wie kan mij meer over deze Cor vertellen,

Of in ieder geval, over het setje speakers wat ik hierboven stuurde.
Is dit merk bekend?
Zijn het goeie speakers tegen een goede prijs, of is het 3x niks?

Ik wil de speakers gebruiken voor feesten, dus ze moeten langdurig belast kunnen worden op disco volume.

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!

En naar mijn weten ligt er een veel te dikke highlite catalogus van 2009 op zolder, dus ik kan het weten (tenzij ze dit jaar in een keer amps zijn gaan bouwen natuurlijk, je weet het maar nooit met die gasten
Comment