Vraagje : welk merk is dit ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ultrakiller
    • Nov 2008
    • 67

Vraagje : welk merk is dit ?

Hallo ..
    Elke keer zie ik ze weer , die monitors met dat logo erop , en ik kan het merk maar niet thuisbrengen.

hier een foto van die monitors :

wie o wie weet welk merk deze monitors zijn ?
    Last edited by ultrakiller; 23-05-10, 09:41.
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Ik dacht Synco's
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

[FONT=Verdana]Ik dacht in eerste instantie aan [/FONT][FONT=Verdana]SoundProjects, maar na de reactie van hierboven zouden het inderdaad om [/FONT][FONT=Verdana]één van deze jongens kunnen gaan.

Vanwaar de vraag trouwens, positieve of negatieve indruk gekregen?

Mvg,

Teun
      [/FONT]
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• ultrakiller
        • Nov 2008
        • 67

ik zag ze wel eens regelmatig en wou gewoon wat meer over ze weten , maar dat ging moeilijk omdat ik het merk niet wist..

lijken mij toch ook synco's ja

Comment

• Jan van Duren
          • May 2004
          • 204

volgens mij zie je daar het logo van Ampco. Maar deze gebruiken Synco spullen.

Comment

• ultrakiller
            • Nov 2008
            • 67

Originally posted by Jan van Duren
            volgens mij zie je daar het logo van Ampco. Maar deze gebruiken Synco spullen.

hmm ja... maar de kasten lijken sterk op die van synco
            dus het kan wel kloppen

Comment

• mhsounds
              • Sep 2009
              • 933

Leuk: Synco's kun je alleen leasen, dus deze zullen dan niet van Ampco zelf zijn

Comment

• renevanh
                • Oct 2004
                • 2371

Het logo wat je ziet is inderdaad de sinus van Ampco, en Ampco maakt inderdaad gebruik van Synco wedges, zo te zien is dit de 15" uitvoering (SW152)

Originally posted by mhsounds
                Leuk: Synco's kun je alleen leasen, dus deze zullen dan niet van Ampco zelf zijn
                Huh??
                Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• mhsounds
                  • Sep 2009
                  • 933

Originally posted by renevanh
                  Huh??
                  Wij waren laatst bezig met kijken voor nieuwe monitors, toen kwam synco ook ter sprake.
                  Die zouden wij alleen kunnen leasen... want zij schenen deze niet te verkopen.

Comment

• MusicSupport
                    • Feb 2006
                    • 1016

Volgens mij zijn ze gewoon te koop hoor; maar dan mag je wel vet je portemonnee trekken. Ze klinken dan ook wel erg goed! Enig nadeel; laad er geen 10 in je bus want dan zit je over het maximum laadvermogen. Die krengen zijn f*cking zwaar
                    d&b Audiotechnik

Comment

• renevanh
                      • Oct 2004
                      • 2371

Originally posted by mhsounds
                      Wij waren laatst bezig met kijken voor nieuwe monitors, toen kwam synco ook ter sprake.
                      Die zouden wij alleen kunnen leasen... want zij schenen deze niet te verkopen.
                      Mogelijk omdat jullie geen lid zijn van het Synco netwerk?
                      Alleen binnen dit netwerk worden Synco producten verkocht, 'buitenstaanders' kunnen niet kopen. Wel leasen blijkbaar.
                      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• sjoerd
                        • Apr 2004
                        • 341

Maar waarom zou je dan juist deze willen kopen? Er zijn toch genoeg andere goede monitors te koop?

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Het zijn idd Synco's dat is een dochter van Ampco en werkt veel samen met Martin audio (hoe het zakelijk precies zit weet ik niet).
                          Synco is ook niet te koop maar alleen te leasen, dit ontwerp is inmiddels al een jaar of 15 oud.
                          Dit weet ik omdat ik jaren terug Synco floortjes aan wilde schaffen, er toen achter kwam dat ze niet te koop waren en ze uiteindelijk maar na heb gebouwd. (en daarmee is de basis gelegd van waar ik nu allemaal mee bezig ben.) Inmiddels zijn ze vervangen door een nieuw ontwerp en staan ze als spare in mijn werkplaats.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Timo Beckman
                            • Jul 2006
                            • 1298

Synco zijn goede monitoren dat voor op maar als ik de keuze heb zou ik eerder naar l'acoustic gaan . Die vind ik beter klinken dan de synco wedges maar dat is eigenlijk pas sinds ik er voor het eerst mee heb gewerkt vorig jaar .
                            Dat gewicht van synco is iid minder maar probeer eens een stuk of 10 LE700s je bus in te knallen of willekeurig welke professionele monitor . Word ik ook niet echt vrolijk van .

Comment

• Gast1401081
                              • Mar 2001
                              • 7999

zoekmachine " synco wedges" intypen, and you never walk alone anymore,...

Comment

Working...