feestje vader
Collapse
X
-
Goed, genoeg geduld gehad en geluld:
Hier, dit voldoet prima: JBL MRX Set: 2 x MRX525 topkast + 2 x MRX528S subwoofer + 2 x XTI4000 versterker + 6HE Heavy Duty Flightcase, 3600 Watt - J&H licht-geluid.nl / shop
Suc6 met sparen. Ik hoop dat je het op tijd redt.
Oja, als die te duur is, iets goedkoper: http://www.licht-geluid.nl/shop/jbl-srx-jhcombi206.aspx
En nog wat goedkoper: http://www.licht-geluid.nl/shop/jbl-jrx-jhcombi208.aspx
Alle opties die er zijn, zijn al genoemd. Het belangrijkste en beste advies lees je keer op keer willens en wetens overheen: ga wat huren!
Ik heb je al een passend setje voor de huur geboden, probleem opgelost.
Ow, terzijde: Mijn trouwdag was niet mijn mooiste dag in het leven, maar wel de allerleukste dag in het leven (tot nu toe dan...). :-)Last edited by remco_k; 22-01-10, 20:18.Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.
Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!Comment
-
En heb staan die gewoon langs je dj meubel of op stastief ?
Die set lijkt met wel wat
Ik ga morgen met me vader naar kijken en mechien kopen we hem.Comment
-
Deze set kan niet op statief. Daar zijn de speakers denk ik iets te groot voor. Er zit in ieder geval geen socket aan de onderkant om 'm op een paal te zetten. Kijk maar: http://www.jblpro.com/catalog/suppor...pe=3&docid=839
Op de grond is ook niet echt wat, want dan komt hij niet boven de hoofden van mensen uit. Dus hij moet op één of andere verhoging worden geplaatst. Een podium kan al genoeg zijn.
Ik zou vooral even luisteren en dan misschien gaan kopen.Die set lijkt met wel wat
Ik ga morgen met me vader naar kijken en mechien kopen we hem.
Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.
Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!Comment
-
Die JBL setjes zijn wel een beetje overdreven hoor...
Zelf draai ik, sinds het begin al, op DAP K115's. Prima kasten, hoewel ik bij 75 personen toch graag een subje meeneem (maar als het niet knalhard hoeft of de ruimte is niet heel groot gaat het prima).
Ik zou zeggen: DAP K115's, 2 stukjes speakon 15 meter (beetje flexibel), wat stroomkabel, statiefjes en een DAP Paladium 1200, 2 stukjes XLR om van je mengtafel bij je versterker te komen, klaar.
K115's zijn 203,- bij J&H (per stuk), P1200 is 259,0 en stukjes speakon 14,- per stuk (DAP, 15m 1,5mm2).
Totaal? Bijna 700,-
Missen alleen de speakerstands nog, maar dat is ook niet gek veel centjes (tenzij je van die mooie luchtvering wil, die zijn iets duurder maar verdomd handig!)Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
Ik heb ze ergens anders gezien, die set (p-1200 en 2x K-115) voor maar 550,-- totaal, dit is een betrouwbare zaak waar ik deze heb gezien met goede service (zal de naam overigens niet noemen), deze wil ik overigens zelf kopen, daar komen dus de kabels nog bij, en dat is enorm veel zeg....Die JBL setjes zijn wel een beetje overdreven hoor...
Zelf draai ik, sinds het begin al, op DAP K115's. Prima kasten, hoewel ik bij 75 personen toch graag een subje meeneem (maar als het niet knalhard hoeft of de ruimte is niet heel groot gaat het prima).
Ik zou zeggen: DAP K115's, 2 stukjes speakon 15 meter (beetje flexibel), wat stroomkabel, statiefjes en een DAP Paladium 1200, 2 stukjes XLR om van je mengtafel bij je versterker te komen, klaar.
K115's zijn 203,- bij J&H (per stuk), P1200 is 259,0 en stukjes speakon 14,- per stuk (DAP, 15m 1,5mm2).
Totaal? Bijna 700,-
Missen alleen de speakerstands nog, maar dat is ook niet gek veel centjes (tenzij je van die mooie luchtvering wil, die zijn iets duurder maar verdomd handig!)Comment
-
Ik heb ze ergens anders gezien, die set (p-1200 en 2x K-115) voor maar 550,-- totaal, dit is een betrouwbare zaak waar ik deze heb gezien met goede service (zal de naam overigens niet noemen), deze wil ik overigens zelf kopen, daar komen dus de kabels nog bij, en dat is enorm veel zeg....
zou ik toch mogen weten in welke omgeving die zaak licht??
groet, luukComment

Comment