hallo allemaal ik ben net nieuw hier.
en ben ook net nieuw in de drive-in wereld.
ik ben 15 jaar oud en ben bezig een eigen drive-in op te starten.
ik heb over 2.5 week een feestje want dan word mijn vader 50,
en hij wou graag dat ik dan begon en dat als me eerste optreden nam.
nu is het geval dat ik al 5 jaar bezig ben met een beetje rommelen en een curses hier en daar en dingen met geluid heb geholpen.
maar ik zelf heb alleen 2 x jb system van 150 watt per stuk dus dat is niet echt iets om mee aan te komen.
ik heb wel mengpaneel (skytec is niet het best maar gaat toch wel voor ''een'' keer) en een dubbele cd speler. die ook wel goed is. en de overige appratuur zoals 2x laptop en wat effekten enzo..
nu heeft mijn vader gezecht dat we dan wel speakers en een versterker zouden gaan halen (of aktief) maar ik wil speaker waar ik echt langer mee kan doen niet dat ik over een tijdje weer te wijnig vermogen heb.
-----------------------------------------------------------------------
heeft er iemand mechien tips?
het gaat om een feest van 70 man en mij volgende feesten zullen van 50 tot 100 mensen gaan.
groeten luuk.
en ben ook net nieuw in de drive-in wereld.
ik ben 15 jaar oud en ben bezig een eigen drive-in op te starten.
ik heb over 2.5 week een feestje want dan word mijn vader 50,
en hij wou graag dat ik dan begon en dat als me eerste optreden nam.
nu is het geval dat ik al 5 jaar bezig ben met een beetje rommelen en een curses hier en daar en dingen met geluid heb geholpen.
maar ik zelf heb alleen 2 x jb system van 150 watt per stuk dus dat is niet echt iets om mee aan te komen.
ik heb wel mengpaneel (skytec is niet het best maar gaat toch wel voor ''een'' keer) en een dubbele cd speler. die ook wel goed is. en de overige appratuur zoals 2x laptop en wat effekten enzo..
nu heeft mijn vader gezecht dat we dan wel speakers en een versterker zouden gaan halen (of aktief) maar ik wil speaker waar ik echt langer mee kan doen niet dat ik over een tijdje weer te wijnig vermogen heb.
-----------------------------------------------------------------------
heeft er iemand mechien tips?
het gaat om een feest van 70 man en mij volgende feesten zullen van 50 tot 100 mensen gaan.
groeten luuk.

), maar mocht ik eens gevraagd worden voor een bruiloft, dan zou ik hoogstwaarschijnlijk huren. Als jij met je MCtjes flutkwaliteit aflevert op een bruiloft ofzo, ben jij een heleboel potentiële klanten kwijt...
...
Comment