Dmx4all interface gezocht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Originally posted by Hit the lights
    De stelling dat de Enttec open wel goed zit omdat je met Showtec spullen werkt, kan ik niet helemaal volgen. Juist de 'B' merken hebben vaak moeite met niet geheel zuivere signalen.
    Ik ben in ieder geval blij dat ik voor de Pro gekozen heb: een factor minder mocht er wat dmx gerelateerd mis lijken te gaan. Bij de open moet je die toch ook altijd nog in je achterhoofd houden.
    Hmm ik heb dan vaak dat mijn macs raar gaan doen terwijl mijn goedkope wappers wel doorgaan...
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• rolanddeg
      • Nov 2004
      • 337

Ik heb hier een DMX4All dongle draaien met Freestyler, op een Win XP systeem... Draait perfect, weinig tot geen problemen mee gehad! Wat ik er mee aanstuur zijn oa een aantal dimmers, 8 scans en een stuk of 20 LED parren... Het geheel werkt erg fijn (lees: simpel) om een avond lang de lampjes te laten knipperen. Volledig noob-proof: ik als geluidstechnicus heb het geïnstalleerd en kinderen van 14 krijgen het werkend...

Ik zit alleen in regio Rotterdam, dus dat is voor de topicstarter wel erg ver fietsen

Comment

Working...