Advies gevraagd - lichtsturing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Gino V
    • Feb 2009
    • 237

ik ben momenteel ook aan het uit zien naar een goed dmx software dat moet gebruikt worden tijdens drive in shows
    en de bedoeling is dat ik twee aparte groepen bv mh en pars apart ken bedienen zoals bv de beweging van de mh en de gobo en kleur nog apart kan bedienen en een extern paneel wil ik er liefst ook nog aanhangen voor een vlotten verloop tijdens de drive in

thanks

Comment

• JeroenVDV
      • Mar 2004
      • 963

Originally posted by Diamond
      Dat moet elk 'normaal' dmx software programma kunnen naar mijn mening.
      Och, MyDMX heeft daar toch wat moeite mee (maar daar komt iedereen pas achter zodra het al aangeschaft is). Kan maar 1 "programma" tegelijk afspelen dus combineren van verschillende programma's op 1 of zelfs maar op meerdere fixtures is niet mogelijk.

Het ene software pakket ondersteund het wel, de ander weer niet (veelal de goedkopere uitvoeringen).
      Cuelux ondersteunt plug&play MIDI apparaten waarvoor MIDI-maps meegeleverd worden. Andere MIDI-maps worden op aanvraag ook gemaakt. Niks gezeur met zelf programmeren/learnen.
      Creating shows beyond Imagination

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Originally posted by JeroenVDV
        Cuelux ondersteunt plug&play MIDI apparaten waarvoor MIDI-maps meegeleverd worden. Andere MIDI-maps worden op aanvraag ook gemaakt. Niks gezeur met zelf programmeren/learnen.
        ... Maar daardoor ook geen community support voor MIDI maps en/of fixture files. Je bent afhankelijk van de developers van Cuelux (of iemand moet het fixture-formaat reverse-engineeren.)
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

Working...