Geknetter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Gino V
    • Feb 2009
    • 237

hey
    maar de terra tec heeft zijn eigen voeding dus is deze dan goed of moet ik dan nog altijd de transfo gebruiken
    want liever werk ik met iets simpel zoals die externe geluidkaart maar als jullie en beter weten die de storing weg haalt laat maar weten dan

grtz

Comment

• remco_k
      • Sep 2002
      • 325

Originally posted by Dj Gino V
      hey
      maar de terra tec heeft zijn eigen voeding dus is deze dan goed of moet ik dan nog altijd de transfo gebruiken
      want liever werk ik met iets simpel zoals die externe geluidkaart maar als jullie en beter weten die de storing weg haalt laat maar weten dan

grtz
      Dat had ik over het hoofd gezien. Maar een garantie geeft het niet. Blijft staan dat je het pas weet als je het probeerd en als je het op safe wilt spelen (vooral bij een verplaatsbare installatie - want de omstandigheden zijn nooit hetzelfde) hang je er gewoon een setje trafo's achter.
      Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
      Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• Dj Gino V
        • Feb 2009
        • 237

hey

ik heb een beetje verder gezocht en heb nog deze audio interface gevonden E-mu tracker pre deze heeft een ground lift ingebouwd en een eigen stroomvoorziening dus is hier alles met weg geholpen zonder transfo te gebruiken

of is deze Radial JPC aktive DI-Box beter dan een audio interface

want ik hou het liefst zo simpel mogenlijk zoals plug and play

grtz
        Last edited by Dj Gino V; 10-01-10, 09:22.

Comment

• tarpan
          • Dec 2008
          • 266

dan zou ik voor die e-mu gaan, dat is wel een externe geluidskaart.
          Die radial jpc is géén externe geluidskaart, dus blijf je met je interne geluidskaart werken die gewoon alle stoorsignalen meestuurt.

Ik gebruik ook een laptop om tijdens de pauzes bij optredens een paar nummertjes te laten spelen en werk met de tapco usb-link.
          Gebalanceerde uitgangen en idd plug&play.
          Geen absolute top, maar de storingen van de voeding (én interne signalen) zijn pas hoorbaar bij volledige stilte en volledige uitsturing...
          als je bij de brom zit...

Comment

• Dj Gino V
            • Feb 2009
            • 237

dus kort sammengevat zit ik nu met drie audio interfaces
            - Tapco link usb
            - terratec phase 26 usb
            - e mu tracker pre usb 2.0

welke zijn jullie ervaring hiermee
            voor opname met laptop en afspelen zonder storing van de laptop
            de tranfo's zie ik niet echt zitten want ik wil het zo simpel mogenlijk houden

mvg Gino

Comment

• Peter Vanhove
              • Jun 2002
              • 347

Audibox pro audio tools from ARX
              Geluidskaart met tranformatoren op in en uit, nooit geen geknetter meer.
              Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
              Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• jaksev
                • Jul 2007
                • 365

Waarom zo moeilijk? Ik heb dat ook vaak zat gehad.

Het heeft ook geen zin om je laptop op een andere fase te zetten, ze delen de zelfde aarde.

Een hele simpele oplossing is gewoon om de aarde los te halen van het stopcontact waar je de laptop instopt.

Heel simpel!

Je kunt ook allemaal die DI`s enz. enz. gaan aanschaffen, waarom zo duur?

Comment

• Dj Gino V
                  • Feb 2009
                  • 237

ik heb het met een verlengsnoer aangesloten zonder aarding een het gebrom is weg

allemaal bedankt voor de info
                  mvg Gino

Comment

• tarpan
                    • Dec 2008
                    • 266

Dan heb je geluk
                    Draai het volume een keer iets meer open bij stille passages en laat je pc/laptop ondertussen nog iets anders doen...nog steeds geen storing?
                    als je bij de brom zit...

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Originally posted by Dj Gino V
                      ik heb het met een verlengsnoer aangesloten zonder aarding een het gebrom is weg

allemaal bedankt voor de info
                      mvg Gino

En de veiligheid ook, nou is het hopen dat de aardlek het doet...

Daan

(als dat alleen je laptop is zal bovenstaande wel meevallen)
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Dj Gino V
                        • Feb 2009
                        • 237

hoe is dezze methode dan toch niet aan de raden want er zijn toch audio appeeratuur zonder aarding is dat dan ook geen gevaar

mvg Gino

Comment

Working...