24 kanaals lichttafeltje kopen, ervaringen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

De eliation zou ik afraden, de budgetmerken vallen na een tijdje van ellende uit elkaar.

Er zijn natuurlijk soortgelijke tafels van andere (en degelijkere) merken maar die kosten weer meer.

Ga je voor de goekope, of de duurdere met meer levensjaren?

Flash ja, programeren ja, alleen op det tafeltje is het programmeren alles behalve fijn...
    Nou kun je heel mooi in dit topic lezen wat goede vervangers zijn

En toneel? is het een eenmalig project? als je maar 20 voorstellingen doet kun je misschien beter huren.
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• renevanh
      • Oct 2004
      • 2371

Originally posted by mhsounds
      De eliation zou ik afraden, de budgetmerken vallen na een tijdje van ellende uit elkaar.
      Elation is wat mij betreft een van de betere budgetmerken.
      Zet voor de gein eens een Elation scenesetter 12/24 naast de variant van Showtec... het verschil is enorm (in het voordeel van Elation).
      Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

Originally posted by renevanh
        Elation is wat mij betreft een van de betere budgetmerken.
        Zet voor de gein eens een Elation scenesetter 12/24 naast de variant van Showtec... het verschil is enorm (in het voordeel van Elation).
        De laatste die ik heb gezien was er maar 1 flashbutton die het deed
        Maar misschien ben ik een verkeerde tegengekomen...
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• DMiXed
          • Jan 2008
          • 370

Ben bang dat je dan idd een verkeerde bent tegengekomen, ik ben zeer tevreden over de elationtafeltjes. Als mensen een showtec/HQ/vergelijkbaar kopietje willen aanschaffen, raad ik ze toch wel de elation's aan, deze voelen gewoon degelijker aan, hebben niet zo'n stroeve schuiven als bijvoorbeeld de showtecs, daar heb je een buldozer bij nodig om je schuif omhoog te krijgen.

En met showtec heb ik al vaker software trubbels gehad (ook dit weekend nog), dat is met elation nog nooit gebeurd!
          Jeroen van Geffen

Comment

Working...