DI box vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1066

die 835 is idd gaar...gebruik hem aleen voor schreeuwerige punk bandjes waarbij het publiek nog wel eens een mic wil jatten...

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

Originally posted by jens
      die 835 is idd gaar...gebruik hem aleen voor schreeuwerige punk bandjes waarbij het publiek nog wel eens een mic wil jatten...

Ik heb doordat ik geen DI ga gebruiken weer wat meer budget, dus geld voor een betere mic. Het is alleen voor spraak, niet voor zang ofzo. Zou de 840(s) of 845(s) wat zijn?
      Ik kan moeilijk even gaan luisteren aangezien ik waarschijnlijk bij thomann(sorry mod!) ga kopen, en das nogal ver voor een micje van nog geen 100 euri's (dat ben je dan kwijt aan benzine....)

Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• AH
        • Apr 2004
        • 248

[QUOTEIk kan moeilijk even gaan luisteren aangezien ik waarschijnlijk bij thomann(sorry mod!) ga kopen[/QUOTE]

Je moet inderdaad nog veel leren.
        Anne Homan

Comment

• djspeakertje
          • Oct 2008
          • 1912

Originally posted by AH
          [QUOTEIk kan moeilijk even gaan luisteren aangezien ik waarschijnlijk bij thomann(sorry mod!) ga kopen
          Je moet inderdaad nog veel leren.[/QUOTE]

Hoe bedoel je precies?

Heeft er ook nog iemand advies voor een mic?(max.100/120 euri)

Daan
          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Originally posted by djspeakertje
            Originally posted by AH
            Je moet inderdaad nog veel leren.
            Hoe bedoel je precies?

Heeft er ook nog iemand advies voor een mic?(max.100/120 euri)

Daan
            Wat dacht je van DE microfoon?
            Zit in jouw prijsklasse en heeft zichzelf wel bewezen dacht ik zo...

Mvg,

Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

Ook een mod wordt het wel eens te veel, zelfs bij de starters vragen.
              Nu ben ik mij er terdege van bewust dat de zoek functie nou niet helemaal je van dat het is maar als "we" eindelijk topic starter er van overtuigd hebben dat een omgekeerde DI ( actief dan wel pasief) je niet helemaal lekker werkt is TS al weer op zoek naar een goeie microfoon en vraagt ie zich af wat ie nog moet leren omdat ie al 2 jaar ervaring heeft z'n spullen in duitsland koopt.
              Voordat ik dus last krijg van smet liezen en vlekken in m'n nek een slotje en een link naar DE microfoon!
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...