Nou ik stel me maar eerst even voor, ik ben Wouter uit Hengelo. Ben 16 jaar zit nog op de middelbare school en volgend jaar heb ik examen jaar. Ik draai soms in een plaatselijk cafetje. En wat vrienden van mij die zitten ook beetje in dat wereldje, en we wouden beginnen met een house feestje te organiseren. Dat hebben we maandje terug gedaan, hebben we wat geld mee opgehaald. Alleen we naar de zomer vakantie, toch nog een iets groter feest. Maar geluidssysteem wat we hebben is alles oke. Maar wat we aan licht hebben nog niet. 4 spots hebben we een rook machine en een stroboscoop, ja kwa licht nog beeetje amaturistisch.
Nu zitten we erover te denken, 1 of 2 lasers aan te schaffen en wat leds en misschien een movinghead en wat scanners. Maar we willen ook een lichtpaneel dus waar je alles mooi mee fixt.
Kan iemand mij misschien wat vertellen over hoe en wat een goede lichtshow moet beschikken ? En wat en hoever je komt met een laser van 30mW, of 60mW.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Wouter!
Nu zitten we erover te denken, 1 of 2 lasers aan te schaffen en wat leds en misschien een movinghead en wat scanners. Maar we willen ook een lichtpaneel dus waar je alles mooi mee fixt.
Kan iemand mij misschien wat vertellen over hoe en wat een goede lichtshow moet beschikken ? En wat en hoever je komt met een laser van 30mW, of 60mW.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Wouter!

Comment