scan met eigen leven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goldsound
    • Jan 2003
    • 429

Originally posted by FiëstaLj
    Ff een vraagje, maar gebruik je dan echte dmx bekabeling ? of gewoon standaard microfoon kabels. En daarna graag de waarde van de weerstand in je terminator vermelden.

Ik ben benieuwd !
    Meestal gewoon microfoonkabel, maar dit heeft nooit problemen opgeleverd. De weerstand is 120 Ohm. Toen ik die ging maken heb ik de info van de site van Fairlight afgehaald.
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Originally posted by goldsound
      Meestal gewoon microfoonkabel, maar dit heeft nooit problemen opgeleverd. De weerstand is 120 Ohm. Toen ik die ging maken heb ik de info van de site van Fairlight afgehaald.
      Dan heeft je terminator dus de verkeerde weerstandswaarde. Die is bedoeld voor 110ohm dmx bekabeling..
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• goldsound
        • Jan 2003
        • 429

Originally posted by FiëstaLj
        Dan heeft je terminator dus de verkeerde weerstandswaarde. Die is bedoeld voor 110ohm dmx bekabeling..
        Deze vraag verwachte je natuurlijk, welke waarde moet ik dan hanteren?
        Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• Radar
          Moderator
          • Jul 2002
          • 890

110 Ohm, maar dat zal het grootste probleem niet wezen.( en elke verderre discusie omtrent waarde/gebruik afsluitweerstand gaan in dit topic ongezien de prullenbak in, daar is genoeg over geschreven)

P.S.
          Bovenstaande, vermeld in rood geld ook voor gebruik van dmx kabel/microfoon kabel!
          Ik doe niet aan bijgeloof.
          Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...