Ben het helemaal met je eens en spreek ook zelf uit ervaring! 1 fase aggegraten zijn niet gestabiliseerd (kosten technisch) Het is mij al een aantal keer overkomen dat klanten van mij apparatuur op een enkel fase aggergaat hebben gebruikt en dat de electronica echt helemaal naar de knoppe was! Dus de schade was velen malen duurder dan een gestabiliseerd aggegraat huren!
aggregaat - hoeveel vermogen
Collapse
X
-
-
Kom met wat rekenwerk overigens niet verder dan 2300 Watt hoorDe nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Gebruik je apparatuur voor de amerikaanse markt dan? Of hoe transformeer je de spanning omhoog?Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Yep! En de generator is 30A i.p.v 20A en leverd 115 V en hij is omschakelbaar naar 230V en dan leverd deze 15A.
Aruba, 30 KM boven Venezuela in het warme carribische zee.....
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Hier bestaan trafos voor. Heb wel eens in Amerika gestaan met Europese apparatuur en een paar van deze trafos om alles aan de praat te krijgen, werkt prima. Ik maakte gebruik van het vaste lichtnet daar en geen aggregaat. Of het handig is om dit achter een aggregaat te doen weet ik niet maar mij lijkt het beter om gelijk het juiste aggretgaat te nemen natuurlijk.
Daarbij Salsa heeft zijn werkterrein op een heel ander continent zitten dan hier in Europa. Ik kom alleen op een vermogen van 3450 watt als ik reken met jouw gegevens Salsa.
Comment
-
[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Nope, maar twee bevriende collegae wel... zou vorig jaar eigenlijk meekomen, maar dat was toen niet te regelen met andere klussen die ik had staan... dit jaar was ik niet nodig
. Veel plezier in ieder geval!
Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."Comment
-
ik heb ook een vraag over een aggregaat voor de installatie op onze carnavalswagen:
we hebben 2 Skytec SP1200A ABS actieve PA speakerboxen met als maximaal vermogen 1200 watt bij elkaar (niet bijzonder maar oke..)
Verder nog 200 watt aan draaitafel etc.
voor de lichstoet komt daar 50m lichtslang bij
nu kan ik de volgende aggregaat krijgen: ( enige wat nog te krijgen is)
Max. vermogen (230 V) 2,8 kVA
Continu vermogen (230 V)2,5 kVA
Max. vermogen (400 V)-
Continu vermogen (400 V)-
Spanningsregeling Condensator
Stroomsterkte (maximaal)12,2 A
BeschermingIP 23
Gelijkstroomuitgang-
Contactdoos 230 V2x veiligheidscontactdoos
Contactdoos 3-fase-
Bijzonderheden-
Type 4-takt motorOHV GX 200Max.
motorvermogen4,8 kW / 6,5 pk
TankinhoudExtra grote 15,0 l tank (metaal)Bedrijfsduur per tankvulling9,0 uur bij vollast
Geluidsverm. niveau LWA98 dB (A)
Geluidsverm. niveau op 7 m73 dB (A)
Afmetingen (l x b x h)645 x 435 x 490 mm
Gewicht50,0 kg
zou dit kunnen?Last edited by _afca; 03-02-10, 19:10.Comment
-
ik heb ook een vraag over een aggregaat voor de installatie op onze carnavalswagen:
we hebben 2 Skytec SP1200A ABS actieve PA speakerboxen met als maximaal vermogen 1200 watt bij elkaar (niet bijzonder maar oke..)
Verder nog 200 watt aan draaitafel etc.
voor de lichstoet komt daar 50m lichtslang bij
nu kan ik de volgende aggregaat krijgen: ( enige wat nog te krijgen is)
Max. vermogen (230 V) 2,8 kVA
Continu vermogen (230 V)2,5 kVA
Max. vermogen (400 V)-
Continu vermogen (400 V)-
Spanningsregeling Condensator
Stroomsterkte (maximaal)12,2 A
BeschermingIP 23
Gelijkstroomuitgang-
Contactdoos 230 V2x veiligheidscontactdoos
Contactdoos 3-fase-
Bijzonderheden-
Type 4-takt motorOHV GX 200Max.
motorvermogen4,8 kW / 6,5 pk
TankinhoudExtra grote 15,0 l tank (metaal)Bedrijfsduur per tankvulling9,0 uur bij vollast
Geluidsverm. niveau LWA98 dB (A)
Geluidsverm. niveau op 7 m73 dB (A)
Afmetingen (l x b x h)645 x 435 x 490 mm
Gewicht50,0 kg
zou dit kunnen?
Mocht je hier niets van snappen, neem dan kontakt op meet iemand die dit wel snapt.Eindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
-
Comment
-
Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
zal voor de zekerheid een stekkerdoos met piekspanningsbeveiliging gebruiken voor gevoelige aparatuur.
Maar een aantal berichten hadden me toch wel ongerust gemaakt met frequentie enz. maar idd zon kleine aggregaat moet je wel met 500 watt extra kunnen stabiliseren toch?Last edited by _afca; 03-02-10, 20:28.Comment
Comment