Vraagje over Led Pars en DMX Controller ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

Ik kan me voorstellen dat JB-systems en Lightmaxx een andre indeling van de kanalen hebben, en dat hierdoor de ledcon en de LEDparren niet compatibel zijn.
    exit night into LIGHT

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Originally posted by Mike002
      Ik heb net een ledcon-02 (jb) gekocht met 8 par's van lightmaxx,
      vraagje; hoe stel je de switches in achteraan? 10 staat on bij elke lamp, maar er gebeurd totaal niets, geen licht...

Wat doe ik verkeerd?
      heb je alleen de 10 omhoog hebt staan bij al je parren..... of heb je ze ook een adres gegeven?....
      Last edited by dj-wojcik; 08-08-08, 01:14.
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Mike002
        • Aug 2008
        • 3

Originally posted by dj-wojcik
        Wil je me nu vertellen dat je alleen de 10 omhoog hebt staan bij al je parren:P..... of heb je ze ook een adres gegeven?....
        Het is nu ok,

ik heb de 2 eerste dip switches "on" gezet bij alle ledpar's en de laatste (=10) ook "on".

Nu werkt alles naar behoren, maar ik heb niets op de ledcon-02 moeten instellen?!

Hopelijk is dit de bedoeling want de handleiding klopt voor geen bus.

Comment

• dj-wojcik
          • Jul 2008
          • 911

Het is nu ok,

ik heb de 2 eerste dip switches "on" gezet bij alle ledpar's en de laatste (=10) ook "on".

Nu werkt alles naar behoren, maar ik heb niets op de ledcon-02 moeten instellen?!

Hopelijk is dit de bedoeling want de handleiding klopt voor geen bus.
          ik neem aan dat ze nu allemaal het zelfde doen?
          [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Mike002
            • Aug 2008
            • 3

Originally posted by dj-wojcik
            ik neem aan dat ze nu allemaal het zelfde doen?
            Inderdaad, ze doen wet de ledcon controller aangeeft, maar er schijnt nog een andere mogelijkheid te zijn, namelijk per kanaal instellen.

Ik vraag me af hoe dit mogelijk is en of de kleuren dan nog overeen komen met de knoppen...

Is het mogelijk om hiermee een looplicht in te stellen zonder dat de ledpars van kleur overgaan en niet allemaal blijven branden?

Tot nu toe is er niemand in geslaagd maar volgens revieuws moet het mogelijk zijn.

grtz

Comment

• dj-wojcik
              • Jul 2008
              • 911

Inderdaad, ze doen wet de ledcon controller aangeeft, maar er schijnt nog een andere mogelijkheid te zijn, namelijk per kanaal instellen.

Ik vraag me af hoe dit mogelijk is en of de kleuren dan nog overeen komen met de knoppen...

Is het mogelijk om hiermee een looplicht in te stellen zonder dat de ledpars van kleur overgaan en niet allemaal blijven branden?

Tot nu toe is er niemand in geslaagd maar volgens revieuws moet het mogelijk zijn.

grtz
              het lijkt mij gewoon logisch dat je ze gewoon allemaal een ander opeen volgend nummer geeft. zodat je per kanaal een par hebt

dus par 1 gewoon dripswitch 1 + 10 en dan kijk je hoeveel kanalen die gebruikt. en dan tel de door tot de volgende vrije kanaal. als je bv parren hebt die 4 kanalen hebt.dus komt Par2 kanaal 5, dus dip switch 1 + 3 + 10
              Last edited by dj-wojcik; 19-09-08, 15:16.

Comment

• BenW
                • Jan 2009
                • 22

Hey,

Nog een vraagje hierover. Ik heb hier een Ledcon-02 liggen (gehuurd) met 4 ledparren van American DJ. Op de spots zelf zitten geen dipswitchen. Iemand een idee hoe ik de DMX-adressen kan instellen? De FM geeft geen uitsluitsel.

(als je kunt zeggen welke kanalen de ledcon uitstuurt, ben ik daar ook al iets mee)

Merci

Comment

• dj-wojcik
                  • Jul 2008
                  • 911

Originally posted by BenW
                  Hey,

Nog een vraagje hierover. Ik heb hier een Ledcon-02 liggen (gehuurd) met 4 ledparren van American DJ. Op de spots zelf zitten geen dipswitchen. Iemand een idee hoe ik de DMX-adressen kan instellen? De FM geeft geen uitsluitsel.

(als je kunt zeggen welke kanalen de ledcon uitstuurt, ben ik daar ook al iets mee)

Merci
                  ik neem aan dat op die ledparren wel dmx zit toch? dus denk toch eigenlijk wel dat er ergens DIPswitches zitten.

Comment

• BenW
                    • Jan 2009
                    • 22

Gevonden

Oplossing gevonden!

Op (sommige) LEDparren zitten geen dipswitchen. Je kunt ze wel zo instellen: Zet het eerste van de vier kanalen waarop je de par wil zetten volledig open. Druk dan op de knop op de par, en klaar is Kees.

Comment

• niels-silver
                      • Apr 2010
                      • 8

goedendag, kan iemand mijn helpen ik heb vandaag de led parren van showtec gekocht en een showtec led controller. ik weet niet hoe ik het spul in moet stellen zou iemand mij daarbij willen helpen? doe het voor het eerst dmx.

Comment

• niels-silver
                        • Apr 2010
                        • 8

led parren + controller

goedendag, kan iemand mijn helpen ik heb vandaag de led parren van showtec gekocht en een showtec led controller. ik weet niet hoe ik het spul in moet stellen zou iemand mij daarbij willen helpen? doe het voor het eerst dmx.

Comment

• Hit the lights
                          • Nov 2009
                          • 28

Handleiding???

Comment

• niels-silver
                            • Apr 2010
                            • 8

ja daar word ik niet wijzer van ik weet niet welke dipswitch ik aan moet zetten op welke lamp. ik heb wel wat geprobeerd maar dan gaat er 1 aan en dan weer 4.

Comment

• Hit the lights
                              • Nov 2009
                              • 28

Dan lijkt het me verstandig dat je je inleest in de verschillende onderwerpen hier op het forum!

(en niet 2 keer dezelfde vraag stellen: Vraagje over Led Pars en DMX Controller ? )

Comment

• niels-silver
                                • Apr 2010
                                • 8

ja ik kan het juist niet vinden. anders had ik geen nieuw onderwerp gestart. ik zou graag willen weten hoe ik de dipswitch in moet stellen. en dan kan ik mischien beginnen met dingen uit te zoeken.

Comment

Working...