Ik kan me voorstellen dat JB-systems en Lightmaxx een andre indeling van de kanalen hebben, en dat hierdoor de ledcon en de LEDparren niet compatibel zijn.
Vraagje over Led Pars en DMX Controller ?
Collapse
X
-
-
heb je alleen de 10 omhoog hebt staan bij al je parren..... of heb je ze ook een adres gegeven?....Last edited by dj-wojcik; 08-08-08, 01:14.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Het is nu ok,
ik heb de 2 eerste dip switches "on" gezet bij alle ledpar's en de laatste (=10) ook "on".
Nu werkt alles naar behoren, maar ik heb niets op de ledcon-02 moeten instellen?!
Hopelijk is dit de bedoeling want de handleiding klopt voor geen bus.Comment
-
ik neem aan dat ze nu allemaal het zelfde doen?[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
[CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]Comment
-
Inderdaad, ze doen wet de ledcon controller aangeeft, maar er schijnt nog een andere mogelijkheid te zijn, namelijk per kanaal instellen.
Ik vraag me af hoe dit mogelijk is en of de kleuren dan nog overeen komen met de knoppen...
Is het mogelijk om hiermee een looplicht in te stellen zonder dat de ledpars van kleur overgaan en niet allemaal blijven branden?
Tot nu toe is er niemand in geslaagd maar volgens revieuws moet het mogelijk zijn.
grtzComment
-
het lijkt mij gewoon logisch dat je ze gewoon allemaal een ander opeen volgend nummer geeft. zodat je per kanaal een par hebtInderdaad, ze doen wet de ledcon controller aangeeft, maar er schijnt nog een andere mogelijkheid te zijn, namelijk per kanaal instellen.
Ik vraag me af hoe dit mogelijk is en of de kleuren dan nog overeen komen met de knoppen...
Is het mogelijk om hiermee een looplicht in te stellen zonder dat de ledpars van kleur overgaan en niet allemaal blijven branden?
Tot nu toe is er niemand in geslaagd maar volgens revieuws moet het mogelijk zijn.
grtz
dus par 1 gewoon dripswitch 1 + 10 en dan kijk je hoeveel kanalen die gebruikt. en dan tel de door tot de volgende vrije kanaal. als je bv parren hebt die 4 kanalen hebt.dus komt Par2 kanaal 5, dus dip switch 1 + 3 + 10Last edited by dj-wojcik; 19-09-08, 15:16.[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
-
Hey,
Nog een vraagje hierover. Ik heb hier een Ledcon-02 liggen (gehuurd) met 4 ledparren van American DJ. Op de spots zelf zitten geen dipswitchen. Iemand een idee hoe ik de DMX-adressen kan instellen? De FM geeft geen uitsluitsel.
(als je kunt zeggen welke kanalen de ledcon uitstuurt, ben ik daar ook al iets mee)
MerciComment
-
ik neem aan dat op die ledparren wel dmx zit toch? dus denk toch eigenlijk wel dat er ergens DIPswitches zitten.Hey,
Nog een vraagje hierover. Ik heb hier een Ledcon-02 liggen (gehuurd) met 4 ledparren van American DJ. Op de spots zelf zitten geen dipswitchen. Iemand een idee hoe ik de DMX-adressen kan instellen? De FM geeft geen uitsluitsel.
(als je kunt zeggen welke kanalen de ledcon uitstuurt, ben ik daar ook al iets mee)
Merci[CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
-
goedendag, kan iemand mijn helpen ik heb vandaag de led parren van showtec gekocht en een showtec led controller. ik weet niet hoe ik het spul in moet stellen zou iemand mij daarbij willen helpen? doe het voor het eerst dmx.Comment
-
led parren + controller
goedendag, kan iemand mijn helpen ik heb vandaag de led parren van showtec gekocht en een showtec led controller. ik weet niet hoe ik het spul in moet stellen zou iemand mij daarbij willen helpen? doe het voor het eerst dmx.Comment
-
-
ja daar word ik niet wijzer van ik weet niet welke dipswitch ik aan moet zetten op welke lamp. ik heb wel wat geprobeerd maar dan gaat er 1 aan en dan weer 4.Comment
-
Dan lijkt het me verstandig dat je je inleest in de verschillende onderwerpen hier op het forum!
(en niet 2 keer dezelfde vraag stellen: Vraagje over Led Pars en DMX Controller ? )Comment
-
ja ik kan het juist niet vinden. anders had ik geen nieuw onderwerp gestart. ik zou graag willen weten hoe ik de dipswitch in moet stellen. en dan kan ik mischien beginnen met dingen uit te zoeken.Comment

Comment