110v

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JWZ
    • Jan 2008
    • 6

110v

Hallo iedereen,

Ik heb vernomen van familie en vrienden in Amerika dat op dit moment de CDJ1000 MK3 heel wat goedkoper is dan hier, maar daar is er wel sprake van 110V.

Weet iemand op welke manier(en) ik dit hier kan gebruiken?

Bvd
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Ik dacht (lees: weet niet zeker) dat er achterop een knopje zat om 'm naar 230V om te schakelen. Moet dus kunnen, maar ik zou dit eerst even controleren.

Comment

• geenstijl21
      • Jan 2008
      • 462

Dat knopje zit er niet op.
      Even bij de plaatselijke electronicaboer het probleem voorleggen en die heeft een schitterende adapter voor je.
      "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

En dan komt je pakje bij de douane en mag je de rest bijbetalen als "invoerrechten"... en als het toestel defect gaat dan weet Pioneer ook wel vanwaar het komt natuurlijk... kijk even verder dan de neus lang is voor je aan zoiets begint zou ik zeggen... goedkoop nu wil niet zeggen dat het aan het einde van de rit goedkoop bleef...
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Funkmaster
          • Dec 2004
          • 204

komt erbij kijken dat je nog een transfo nodig hebt en die kost ook weer wat... Zoals laserguy al zegt even het totaaltje maken en zien of het inderdaad goedkoper is, wat ik toch betwijfel...
          It's nice to be important, but it's important to be nice...

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

Belastingdienst/Douane voor de juiste manier om je invoerrechten te voldoen.

Voor garantie mag je je ook melden bij Pioneer in de states...

Zulke ideeen geboren uit gierigheid dienen op hun juiste merites te worden beoordeeld.
            Vandaar een slotje!
            Last edited by moderator; 12-01-08, 23:38.
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...